Egy sima hétköznapi ebéd

Pásztor Csárda SzombathelyPásztor Csárda Szombathely a térképen

2020. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. június 20.
Volt egy szabad óránk délidőben, beugrottunk egy menüt elfogyasztani. Kaptunk asztalt a teraszon és a sok vendég -táborozó gyerekcsapatok - ellenére gyors és kedves kiszolgálásban volt részünk.A két adag húsleves egy jó kis bográcsban került elénk, talán háromszor is merítettünk a finom levesből.finom volt a fokhagymás tarja is, a petrezselyem elfogyhatott a konyhán, mert nem volt a krumplin a kiírás ellenére, de nem bántuk...Kérés nélkül hozták a pohár jó hideg szódavizet. Elégedetten távoztunk a hangulatos helyről.

Pásztor Csárda további értékelései

2023.02.25a párjával
Elég sok helyen jártunk, es ettünk már országszerte, de az egyik legjobb csárda ahol ettünk, jó ételek, hatalmas mennyiség. Nyugodt szívvel menjen a csárdába mindenki.
2019.01.15családjával
A Pásztor csárdában tett bő fél évtizeddel ezelőtti látogatás az egyik legjobb csárdaélményemként maradt meg. A nemrégiben ismét ott jártam, sajnos a hely már messze nem volt annyira meggyőző, mint első alkalommal. Nehezen jutottunk oda, hogy a rendelést feladjuk, ha nem hívunk kifejezetten...
2018.09.20a párjával
Hangulatos, kellemes kerthelyiségben ettünk. Hatalmas adag leveseket, amik nagyon finomak voltak, mást nem is bírtunk enni, csak kávét kértünk. De láttuk, ahogy más asztalokhoz mekkora adagokat vittek ki. Aztán mindenhova vitték ki a maradékot becsomagolva, ezek szerint nem csak nekünk volt több,...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel