Ezt hozta az élet

Kemencés Fogadó Étterme TardosKemencés Fogadó Étterme Tardos a térképen

2021. novemberben, egyedül járt ittÉrtékelt: 2021. november 24.
Jöttem kifelé valahonnan a Gerecséből, sokáig eléggé hányatott erdei utakon, egyszer csak kiértem egy nagy főútra, ami már nem a sorompókkal védett kátyús erdei kategóriába tartozik, esteledett is. Hirtelen ki volt írva, hogy balra Tardos, jobbra Süttő... jaj, mi legyen, melyikben lehet egy jót enni? Gyorsan döntöttem, legyen Tardos! El is gurultam szépen a faluig, volt egy kis tó az elején, azt gyorsan megcsodáltam, de már egyre jobban sötétedett. Telefon, és hááá... van itt egy jó étterem, az ittjartam.hu ajánlja is! Na, gyerünk! És tényleg ott volt! Szépen egyedül beálltam a tágas parkolóba, az ablakon át láttam, hogy a felszolgáló figyel, veszi is fel a maszkját, én is azonnal felvettem az enyémet, és be is mentem. Egyedül voltam a nagy belső térben, mármint vendég. A fogadtatással semmi baj, üljek, ahová csak akarok, és választottam is egy helyet, meg az étlapról valami meleget, lévén foga van már a fagynak a hegyekben, jég borította a tócsákat is... húsleves gazdagon, hibátlan! Nem csak csirkehús tépve, meg a répák, hanem még májgombócok is, bár azok gyanúsan egyenformájúak voltak, de az egész leves finom volt! Kaptam hozzá saját keverésű csípős paprikát, kérés nélkül. Az is jó volt. Megkockáztattam a pacalt, petrezselymes burgonyával, ez mindig kétesélyes, a nagyon rossztól a nagyon jóig, ez itt egy 10-es skálán 7-es. Kérdezte is a felszolgáló, hogy miért csak 7? Szerintem túl leves volt, hosszú lére volt eresztve. Az íze rendben volt, viszonylag semleges, ízesítse bárki kedve szerint, és ebbe is tettem az már ismert csípősből, és nagyot javított rajta. A krumpli volt még... hogy is mondjam... mostanában többször ettem nem olyan jó krumplit. KIssé más íze volt, mintha savanykás lenne, vagy keményebb a kelleténél, nem az vajas-puha, amit képzel az ember. De ettől még nagyon is elfért bennem az egész, ittam rá két körtelevet és máris sokkal jobban éreztem magam. A hely érdekes, mindenféle népi emléktárgyak, retró cuccok, meg afrikai-európai vadásztrófeák vannak a falak mentén, kardok, pisztolyok, kész kis múzeum. De nem bántja a szemet, egyfajta törekvést mutat. Ajánlom a helyet másoknak is!
Kemencés Fogadó Étterme Tardos - BelsőKemencés Fogadó Étterme Tardos - BelsőKemencés Fogadó Étterme Tardos - BelsőKemencés Fogadó Étterme Tardos - Étel/italKemencés Fogadó Étterme Tardos - BelsőKemencés Fogadó Étterme Tardos - BelsőKemencés Fogadó Étterme Tardos - BelsőKemencés Fogadó Étterme Tardos - Külső képKemencés Fogadó Étterme Tardos - Külső képKemencés Fogadó Étterme Tardos - BelsőKemencés Fogadó Étterme Tardos - BelsőKemencés Fogadó Étterme Tardos - BelsőKemencés Fogadó Étterme Tardos - BelsőKemencés Fogadó Étterme Tardos - Belső

Kemencés Fogadó Étterme további értékelései

2023.05.21barátokkal
Esős csütörtökön egy Tardos környéki kirándulás alkalmával tértünk be ebédelni. Nagyon hyngulatos hely. Rendkívül kedves személyzettel. Finom ls kiadós étkekkel. A saláta önkiszolgáló. Gyors kiszolgállás. A falakon a dekoráció nagyon ötletes. A trófeák között megtalálhatók régiségek, Szóval,...
2019.12.03családjával
Tardoson, a Kemencés Fogadóban mindig finomat, és sokat lehet enni. A kiszolgálás, a forgalom ellenére gyors, pontos, kedves! öten voltunk, és senkinek semmi kifogásolnivalója nem volt az ételekkel, italokkal, sőt még ezt-azt el is kellet csomagoltatnunk mert nem tudtuk egyszerre elfogyasztani......
2018.11.20családjával
A napokban jártunk itt,hétvégén amikor is nehéz asztalt kapni ha nem foglalsz előre mert indig van valami rendezvény,esküvő.Délbe leültünk rendeltünk ,sok udvarias fiatal személyzet volt ami pozitív ,na meg a hely kialakítása sem utolsó ,szépen őrzik a hagyományokat,ízléses a belső tér és van...