Kipróbàltuk,nem bàntuk meg.:-)

Öreg Favágó Kocsmája TarjánÖreg Favágó Kocsmája Tarján a térképen

Kiváló 2016. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. október 3.
Màr hallottunk a helyről,gondoltuk megkóstóljuk ....nagyon szép környék,hàla az égnek nem voltak sokan.Bajor kocsma, több helyi ètelt ill.italt is kóstólni lehet.;-)többfèlèt rendeltünk,s mîg vàrakoztunk kaptunk kóstolót is a helyi specialitàsból .Ízlett minden ,mindent megettünk a bajor grillkolbàsztól,a szűzèrmèkig,a wagabund sertèsrolàdig,a pikàns húskenyèr a kètfèle mustàrral fenséges volt.A hàzias mèzes szörpök finomak,a helyben sütött bajor vekni ,friss ès finom volt.A csokibomba,a gőzgombócok hú isteni volt.A kiszolgàlâs gyors volt.Jóllaktunk! Ajànlom mindenkinek!Az àr elfogadható.
Öreg Favágó Kocsmája Tarján - EgyébÖreg Favágó Kocsmája Tarján - Étel/italÖreg Favágó Kocsmája Tarján - Étel/italÖreg Favágó Kocsmája Tarján - Étel/italÖreg Favágó Kocsmája Tarján - Étel/italÖreg Favágó Kocsmája Tarján - Étel/ital

Öreg Favágó Kocsmája további értékelései

2023.04.11a párjával
Próbálkoztunk napokon keresztül ezzel meg azzal különféle városokban, valami kis (vagy nagy) problémánk azért mindenhol akadt. A múlt hét bajnoka viszont elsöprő fölénnyel az Öreg Favágó! Kellemes, bajor stílusú ház, már kintről is hangulata van. Az mondjuk megtorpantja az embert, hogy addig ne...
2022.05.22gyerekekkel
Kellemes környezet, kedves kiszolgálás, ízletes és hatalmas mennyiségű ételek. A várakozás alatt finom előétellel kedveskednek, ez igazi meglepetés volt. Kiváló étterem.
2021.09.10a párjával
Feleségemmel egy motoros túra alkalmával tértünk be ebédelni, ami már majdnem vacsora volt. A hely hangulatos Bajor zene, kedves kiszolgálás és böséges igényesen tálalt ízletes ételeket kaptunk. Melepetés volt az előétel. Nagyon elégedettek voltunk.