Családias környezet.

Sziget Vendéglő TarjánSziget Vendéglő Tarján a térképen

Kiváló 2016. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. július 26.
Nagyon finoman és jól főz a szakács. Nagyon kedvesek és körültekintőek a pincérek. Csak ajánlani tudom! És a titkos mártás a legfinomabb amit valaha ettem előételhez.

Sziget Vendéglő további értékelései

2017.11.02családjával
Mi ugyan a szomszéd faluban lakunk,mégsem esik gyakran útba ez a hely.Tegnap hazafelé tartottunk a wellnessből,és kifáradva,éhesen nem volt kedvünk főzőcskézni is,így megálltunk vacsorázni.A vendéglő nagyon hangulatos belül,korábban a teraszon étkeztünk,az is klassz nyáron.A kiszolgálás gyors, és...
2017.08.29családjával
A hétvégén jártunk az étteremben nagyon kedvesen fogadott a pincér helyet foglaltunk a kert helységben!Nagyon finom házi limonádét kaptunk ,és míg az ételekre vártunk kaptunk egy nagyon finom elő ételt ami annyira finom volt,hogy csomagoltattunk belőle !Megérkezett a karfiol leves ami tovább...
2016.04.04barátokkal
Voltunk már máskor is igaz régebben. Egy képzetlen nem sok humorral megáldott fiatal felszolgáló nő fogadott minket.Sikerült mindjárt az elején olyan ételt választanunk, ami az étlapon szerepelt de a valóságban nem volt, jobb helyeken már előre felhívják az ember figyelmét ha ilyen van, itt nem...