Valami változott

Tóparti Halászcsárda TataTóparti Halászcsárda Tata a térképen

Átlagos 2017. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. június 20.
Korábban jártunk itt férjemmel, így bátran ajánlottuk most is sógoroméknak, hogy üljünk be ebbe az étterembe. Bár elég sok üres asztal volt, egy hölgy pincér elég hangosan közölte velünk, hogy foglaltak az asztalok, társaságot várnak. Már készültünk elmenni, mikor egy pincér utánunk jött és leültetett. Mi sógorommal halászlevet - én pontyból, sógorom harcsából - kértünk. Bár ne tettük volna. BORZASZTÓ ROSSZ volt! Férjem és sógornőm meg voltak elégedve a rántott szelettel. Mikor eljöttünk még mindig üres volt az asztalok negyede!

Tóparti Halászcsárda további értékelései

2020.08.19a párjával
Nem csak a menüválaszték jó, hanem az ételek minősége is nagyon kiváló. Finom, ízletes és bőséges ebédet fogyasztottunk itt. A pincér kedvessége, figyelmessége is dicséretes. Ráadásul a tóparton van,a csárda elhelyezkedése is kitűnő, jobb nem is lehetne. Minden szempontból tökéletes. Ha Tatán...
2019.07.22a párjával
Nyaralásból hazafelé tartva,megálltunk Tatán,és az Öreg-tó partján tettünk egy kellemes sétát.Ezután, betértünk ebédre a Tóparti Halászcsárdába.Szerencsénk volt,mert találtunk szabad asztalt.A pincér udvarias,és segítőkész volt! A megrendelt ebédre sem kellett sokat várni,amiről elmondható,hogy...
2018.04.08a párjával
Esti sétánk alkalmával szerettünk volna vacsorázni.Az ètelek csabitónak,és elfogadható árunak tüntek a kihelyezett plakát alapján. 7 óra után mentünk.A pincér közölte hogy nincs szakács,így étel sem.Pár ember érkezett mindössze. Azonnal továbbálltunk. Így nem sikerült megköszöni semmit az...