várnézőben

Kuny Domokos Múzeum TataKuny Domokos Múzeum Tata a térképen

Kihagyhatatlan 2016. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. november 2.
Kora délelőtt értünk a várhoz, esős idő alkalmával, mi 2en a párommal voltunk az első látogatók. Az ott dolgozó személyzet már akkor roppant kedves volt, jópár perces beszélgetés után elindultunk felfedezni a helyet. Mindent nagyon részletesen megnéztünk, róla az információt elolvastuk - így min. 2 órát tuti ott töltöttünk. Eltöprengtünk, hogy nézhetett ki akkoriban a vár, egy kicsit beszélgettünk a történelmi hátteréről - szóval nem telt hasztalanul a látogatás. Végén pedig beülhettünk az emeleten lévő kávézóba (amit picit azért drágálltam), de ha már az ember arra jár, kibír. Összességében érdekes volt!!
Kuny Domokos Múzeum Tata - Kuny Domokos Múzeum Tata - Kuny Domokos Múzeum Tata - Kuny Domokos Múzeum Tata - Kuny Domokos Múzeum Tata - Kuny Domokos Múzeum Tata - Kuny Domokos Múzeum Tata - Kuny Domokos Múzeum Tata - Kuny Domokos Múzeum Tata - Kuny Domokos Múzeum Tata - Kuny Domokos Múzeum Tata -

Kuny Domokos Múzeum további értékelései

2016.09.22a párjával
Érdekes
A tatai tóparton található Öregvárat hétvégi kirándulásról hazafelé néztük meg. Bár Budapesttől mindössze 1 órányi útra, és jól megközelíthető helyen fekszik Tata városa, az eddigi kirándulásainkból valami miatt kimaradt, pedig egy nagyon kellemes, kifejezetten vidám hangulatú kisváros, ahol a...