Ne csak a látványt figyeld, nézz a lábad elé is!

Tatai Fényes tanösvény TataTatai Fényes tanösvény Tata a térképen

Érdekes 2024. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. április 8.
Szép környéken, de némi útjavítás közepette lehet eljutni a bejárathoz. A belépő nem vészes.
A nagy kapun már ellenőrzés nélkül lehet bejutni. Vasárnap lévén gondoltuk, hogy sokan lesznek. Ez igazán csak azon a rövid szakaszon macerás, ahol még kétirányú a csapás. A pallókból épített mocsár feletti ösvény nagyon hangulatos lenne, de sok-sok törött, hiányzó deszka miatt a felhőtlen nezelődésről le kell mondani. Néz - halad - megáll - néz. Aki másra számít, ml nincs végig mocsárra, erdőre, az csalódni fog. Pár teknős és hal, valamint egy pár holló alkotja a látható állatvilágot. És egymillió béka a hallhatót.
Majd em kísérve a térdig erő patakban úszó három búvár azért meglepett.
Tatai Fényes tanösvény Tata - Külső képTatai Fényes tanösvény Tata - Külső képTatai Fényes tanösvény Tata - EgyébTatai Fényes tanösvény Tata - EgyébTatai Fényes tanösvény Tata - Egyéb

Tatai Fényes tanösvény további értékelései

2023.10.05a párjával
Kihagyhatatlan
Bár első látogatásunk alkalmával zárt ajtót találtunk (pedig tudakozódtunk a nyitvatartásról, de sajnos nem jelezték előre,hogy aznap zárva lesznek) nem bántuk meg hogy másnap is felkerekedtünk. Érintetlen természet, valóban csodálatos fények, szinek. Ez az a hely ahova biztosan visszamegyünk!
2023.10.05gyerekekkel
A tatai fényes fürdő területén lévő faházban már több alkalommal nyaraltunk. Igazi nyugalmas kikapcsolódó nyaralások voltak ezek minden alkalommal. Az itt töltött idő alatt mindig ellátogatunk a fürdő mellett található Fényes Tanösvényre. Ugyan már nagyon sokszor voltunk, de ezt a helyet sosem...
2023.09.28a párjával
Érdekes
Sajnos borongósra fordult az idő amikor itt jártunk, így a színek is kicsit más árnyalatot mutattak. Régóta bakancslistás volt ez a hely, számomra egy icipicit csalódás volt, talán túl sok képet láttam előzőleg, vagy csak a túl sok látogató vett el az élményből...nem tudom biztosan. Számomra...