Ha finom ételre vágysz, itt a helyed

Pomodoro Étterem & Pizzéria TatabányaPomodoro Étterem & Pizzéria Tatabánya a térképen

Kiváló 2016. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. június 2.
Sokszor járunk már a Pomodoro étteremben, mely Tatabánya végén, a Győri úton található, az Interspar áruzár melletti üzletsoron. Menüs étkeztetés is van az étteremben hétköznaponként, azt is többször igénybe vettük, és elégedettek voltunk. Igényes berendezés, kedves kiszolgálás, fiatal csapat. Mi mindig meg voltunk velük elégedve. Negatív dolgot nem is tudok írni. Ajánlani tudom annak, aki erre jár és egy finom ételt szeretne enni.
Pomodoro Étterem & Pizzéria Tatabánya - Étlap/itallapPomodoro Étterem & Pizzéria Tatabánya - Külső kép

Pomodoro Étterem & Pizzéria további értékelései

2022.11.11egyedül
Sokadjára fordulok meg itt hétköznap ebédidőben. Kiváló a napi menüjük is, de a rendes éttermi választék is pompás. Eddig csak kifogástalanul ízletes kajákat kaptam
2022.07.26kollégákkal
Legtöbbször menüket és pizzákat szoktunk a Pomodorotól rendelni. Az én személyes kedvencem a négysajtos pizzájuk, isteni finom - szinte mindig azt rendelek, ha pizzáról van szó. De ettem már innen gyrost, és Pomodoro tálat is. Bőséges, megéri innen rendelni. Volt, már hogy 1-2 menüben csalódtunk,...
2020.09.09a párjával
Bevallom az új fiatal szakács mentem újra,mert hallottam hogy változás volt és gondoltam megnézem hogy ez jo vagy rossz irányba történt e:)Nos hétfő délutan volt alig voltak vagyis senki,de mikor beültünk elkezdtek jönni és hirtelen 4 asztal is lett a teraszon velünk együtt:)Mivel a pincérek...