Új szakács miatt:)

Pomodoro Étterem & Pizzéria TatabányaPomodoro Étterem & Pizzéria Tatabánya a térképen

2020. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. szeptember 9.
Bevallom az új fiatal szakács mentem újra,mert hallottam hogy változás volt és gondoltam megnézem hogy ez jo vagy rossz irányba történt e:)Nos hétfő délutan volt alig voltak vagyis senki,de mikor beültünk elkezdtek jönni és hirtelen 4 asztal is lett a teraszon velünk együtt:)Mivel a pincérek unatkoztak a nagy semmitől ,így gyorsan kiszolgáltak minket és másokat is.Az étel átlagos volt,ilyet bárki főz otthon is..Sokféle pizza van azt láttam de nem mertem kipróbalni és nem is arra vágytam,Salátát ettem sajttal,a párom csíkokra vágott tarját borzasztó édes lilahagymával es tócsnival.Nem ájultunk el,sőt neki nagyon nem ízlett sajnos..a rántott sajt kemény és hideg volt ,a saláta íztelen,semmilyen,de legalább friss.Ugy döntöttem még egy próbát teszünk a héten a menüvel is majd,de nem hiszem hogy törzshelyem lesz a varosban.A zajos vasut és a terasz mögött lévő autosmosó nagyon zavaró sajnos,tönkreteszi a hangulatot..Ettől független hétvegén teli van, ugy készüljetek.

Pomodoro Étterem & Pizzéria további értékelései

2022.11.11egyedül
Sokadjára fordulok meg itt hétköznap ebédidőben. Kiváló a napi menüjük is, de a rendes éttermi választék is pompás. Eddig csak kifogástalanul ízletes kajákat kaptam
2022.07.26kollégákkal
Legtöbbször menüket és pizzákat szoktunk a Pomodorotól rendelni. Az én személyes kedvencem a négysajtos pizzájuk, isteni finom - szinte mindig azt rendelek, ha pizzáról van szó. De ettem már innen gyrost, és Pomodoro tálat is. Bőséges, megéri innen rendelni. Volt, már hogy 1-2 menüben csalódtunk,...
2019.07.02gyerekekkel
Nos hétköznap 11 kor rendeltem egy menüt az utca túl oldalára ,ez tartott nekik 2 órába hogy áthozzák hidegen ...vicc az egész ,tudom tömeg van mindenki éhezik. soha többé! inkább főzök vagy bármi hideg kaja jo lesz eddig is utáltam rendelni ezután sem fogok ,kivételes eset volt éhes...