fiatal és még kedves csapat

Pomodoro Étterem & Pizzéria TatabányaPomodoro Étterem & Pizzéria Tatabánya a térképen

Kiváló 2015. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. április 10.
Párommal jártunk itt. A pincér hellyel kínált, de érdekességképpen ajánlott is helyet, azaz nem várta meg míg leülünk, hanem már előtte "jót" akart. Még leülés előtt is megkérdezte, hogy kinyissa-e az ablakot, tehát még mindig nem akarta "tukmálni" a fogyasztást, sőt a menü ajánlásával, azaz a legolcsóbb ételsorral kezdte az ajánlást, azaz látszott, hogy nem a haszonra pályázik, hanem arra, hogy mi jól jöjjünk ki, ha már bementünk. Itt nincs a pincéreknek "asztaluk", a szabad pincér egyből ott terem az új vendégnél, így fordult elő, hogy kétszer is fel akarták venni a rendelést. Mindenféle étel van, husos, hustalan, olasz, magyar, török stb. ezeket haza is szállítják, azaz étlapról lehet házhozszállítást kérni. A kért rendelésre várni kellett (kb 30-40 perc), már majdnem lepontoztam az éttermet, mikor kihozták az óriási adagokat. Nem lehetett megenni akkora volt, ezért természetesnek vették, hogy hazaviszem. Az árához képest óriasi az adag, tehát aki előbb az árát nézi meg fog lepődni (egy főétel 1500-nál kezdődik) de ebből kétszer, sőt háromszor is ehet, ha a maradékot hazaviszi.
Többször megkérdezték hogy izlett-e az étel, elmagyarázták mi van benne.
Az étlapja sem sajtpapír, bár fényképes étlap jobb lett volna.
Távozáskor is így köszöntek el:
Reméljük jól érezték magukat, további szép napot kívánunk!
Ritkaság ez ma már, főleg a fiataloktól!
A végszámla a végletekig részletes, kiírva mit ettünk, mennyibe került, mikor rendeltünk, mikor távoztunk, melyik asztalnál ültünk.
Pld kiszámolható, hogy a rendelés feladása (főétel, kávé,üdítő) és a fizetés között 1 óra telt el
Érdekes a WC. Koedukált, két ülőhely 1 férfi, 1 női + pissuár, közös belső tér, közös kézmosó.

Pomodoro Étterem & Pizzéria további értékelései

2022.11.11egyedül
Sokadjára fordulok meg itt hétköznap ebédidőben. Kiváló a napi menüjük is, de a rendes éttermi választék is pompás. Eddig csak kifogástalanul ízletes kajákat kaptam
2022.07.26kollégákkal
Legtöbbször menüket és pizzákat szoktunk a Pomodorotól rendelni. Az én személyes kedvencem a négysajtos pizzájuk, isteni finom - szinte mindig azt rendelek, ha pizzáról van szó. De ettem már innen gyrost, és Pomodoro tálat is. Bőséges, megéri innen rendelni. Volt, már hogy 1-2 menüben csalódtunk,...
2020.09.09a párjával
Bevallom az új fiatal szakács mentem újra,mert hallottam hogy változás volt és gondoltam megnézem hogy ez jo vagy rossz irányba történt e:)Nos hétfő délutan volt alig voltak vagyis senki,de mikor beültünk elkezdtek jönni és hirtelen 4 asztal is lett a teraszon velünk együtt:)Mivel a pincérek...