Sötét és hideg különterem

Vadvirág Vendéglő TatabányaVadvirág Vendéglő Tatabánya a térképen

Gyenge 2015. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. november 18.
Családi ebéden jártunk itt, 5 főre foglaltunk asztalt.
A "különteremben" (több asztal is van itt) kaptunk asztalt. Sajnos nagyon sötét volt és hideg is. Amikor kértük a pincért hogy kapcsoljon még fel villanyt, akkor mondta, hogy ez maximum világítás, a többi lámpa csak dísznek van. Nagyon kellemetlen volt így ebédelni, hogy alig láttunk valamit és hunyorogtunk végig.
Az ételek is messze voltak a jótól, a krumpli és a rántott hús alig volt megsütve, ráadásul látszott, hogy minden többször használt olajban készült.
Nem jó élményekkel távoztunk, biztos, hogy többé nem megyünk ide vissza.

Vadvirág Vendéglő további értékelései

2023.04.16a párjával
Kiváló választásnak bizonyult a Vadvirág egy jó kis túrát követően. Az étlapon hagyományos és újragondolt ételek, különleges fogások egyaránt megtalálhatóak. Mind a leveseket, mind a főételeket izlésesen tálalják, a kiszolgálás kiváló, a belső tér meleg hangulatot áraszt. A tisztaság minden...
2021.11.27a párjával
Belül kellemes, hangulatos fa díszítések, jó érzés belépni, és ami ritkaság számba megy manapság, az az élő zene. Mert itt tangóharmónikaszó fogadott minket. Nem foglaltunk asztalt előre, így éppenhogy helyet kaptunk. Az italokat hamar megkaptuk. Húslevest rendeltünk főtt hússal. Igényes a...
2021.07.04a párjával
Szerettem ezt a helyet, de mai ottjártamkor nagyot csalódtam. A hely ma sajnos egy rossz kocsmává süllyedt :( Egy fertelmes társaság uralta a terepet, mindenki elmenekült. Sajnos ez a társaság fontosabb volt a hely számára, mert még kérésre sem csitították őket. Sőt a pincérek azt sem...