Ma a bányászvárosban

Vendéglő a Három Tölgyfához TatabányaVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya a térképen

2023. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. április 30.
Tatán rengetegen voltak több étteremben, ellepte a nép a várost, nem volt hely, hát gondoltam, hogy akkor Tatabányán fogunk ebédelni és pont jó lesz az nekünk. Végig a városon észak felől fej jobbra-balra forgat, sehol egy étterem... aztán beálltam egy Lidl parkolójába és internetes rásegítés kértem, és a három tölgyfás volt közel. Megnéztem az ittjaratamon, nagyon jók a vélemények. Autóval párszáz méter, hajrá! Kívülről különösebben nem vonzó hely, de adjunk esélyt! Bent közepesen barátságos. A felszolgáló kedvesen fogad, üljünk, ahová csak szeretnénk, rendben. Nem túl kényelmes asztalok, székek, de elfogadható. Az étlapban megnyerő választék, alapvetően magyaros kínálat és érdekes is, és rá is csaptam egy erőlevesre, meg később rántott borjúmájat kértem, hagymás törtburgonyával, uborkasalátával. Figyelmes kérdés, hogy tejfölös legyen, igen, legyen az. A teremnek rendkívül jó az akusztikája, a szomszéd asztal is eléggé harsány volt, meg három asztallal arrébb beszélgető négy férfi is erőteljes hangerővel intézte üzleti megbeszéléseit, elég idegesítő volt, nem voltam rájuk kíváncsi, de Istenem, nem én vagyok itt egyedül érdekes, ez nyilvános hely, mindenki azt tesz, és úgy, ahogy szeretne. Amikor megjöttek a levesek - nem kellett túl sokat várni - fura volt, hogy a nejem gombalevese forró volt, az én erőlevesem, amibe egy tojássárgája is került, egészen langyos. Gondolkodtam rajta, hogy és mikor került bele a tojás, hiszen az erőleves tojással speciális műfaj, sem túl forró, sem túl langyos nem lehet a leves, mert akkor nem lesz éppen közepes a tojás. Viszont nem volt rosszízű a leves, ezzel együtt szívesen ettem. Melegebben még szívesebben ettem volna. A gombaleves állítólag szintén nagyon finom volt, de azt nem kóstoltam. Azután megérkezett az un. tejfölös uborkasalátám, ami nem volt igazán tejfölös, hanem az uborkasalátára rátettek külön tejfölt, úgy alakult ki. De ezzel sem volt semmi probléma, attól eltekintve, hogy az egyébként kedves felszolgáló jobbkezemre, a ital helyére tette a savanyúságot. Na, de kicsire nem adunk. A rántott borjúmáj hatalmas adag volt, szépen tálalva, közepes ízértékkel. Egy kicsit a burgonya volt feledhető, nem tett hozzá semmi pluszt. Viszont összegezzük, nagyon jóllaktam, a feleségem is nagyon eltelt, hagytunk is némi maradékot a tányéron, de nem azért, mert rossz volt, hanem mert tényleg bőséges az adag. Később limonádét kértem, ez ugyebár egy hatalmas pohár, de nagyon kevés a folyadék benne a pohár méretéhez képest, viszont nagyon bőségesen tele volt citrusokkal, bodzaíze is volt, szóval nagyon jól kísérte az ebédet, utólag azt mondom, kettőt kellett volna inkább kérni. De kávét viszont kértünk, pillanatok alatt kész is volt, és abszolút iható minőség, az is jólesett. A számlában nincs benn a szervízdíj, de tehetünk rá, ha szeretnénk, én szerettem volna, ez a vendéglő több szempontból messze jobb az átlagnál, abszolút ajánlható kategória!
Vendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - Külső képVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - Étlap/itallapVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - Étlap/itallapVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - Étlap/itallapVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - Étlap/itallapVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - MosdóVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - MosdóVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - MosdóVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - BelsőVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - Étel/italVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - BelsőVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - Étel/italVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - Étel/italVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - Étel/italVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya - Étel/ital

Vendéglő a Három Tölgyfához további értékelései

2023.01.29a párjával
Mindig figyelmes kiszolgálás, ízletes ételek, kellemes környezet! Bármikor "beestünk" mindig jóllakottan, hagytuk magunk mögött a friss, élővirággal terített asztalunkat. SZUPER!
2021.08.05a párjával
Ha egy kedves helyre és finom ételekre vágysz, akkor minden képpen próbald ki ezt a helyet. Szerintünk megéri!
2019.07.11a párjával
Kellemes tér, igényesen, de nem hivalkodóan berendezve. Az asztalokon élő virág, a falakon elismerő oklevelek. 2 óra után érkezünk, meglep, hogy a déli csúcsidő elmúltával is milyen sok a vendég. Jönnek folyamatosan, a véletlenül elcsípett beszélgetésekből úgy tűnik, visszatérő vendégek....