Csalódás a festői Tihanyban

Fogas Csárda TihanyFogas Csárda Tihany a térképen

Gyenge 2016. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. október 9.
Nyáron nyaralás alkalmával tértünk be az étterembe.
Elég régóta fennálló étterem, gondoltuk nem csalódhatunk nagyot.
Gondoltuk... ám nem úgy lett.
Mivel épp eső készülődött, a benti helységeben lett asztalunk.
A rendélésnél rendben volt minden, udvarias volt a felszolgáló, eddig minden rendben volt.
A levesünk időben érkezett, viszont itt már egy kicsi kívánni valót hagyott maga után, hogy lehetett volna melegebb is.
A főételnél személy szerint cigánypecsenyét választottam. Ez egy olyan étel, hogy az éttermek 90°%-a megfelelően tudja elkészíteni, gondoltam probléma nem lehet.
Csalódás volt.
Az étel jóindulattal is csak langyosnak volt nevezhető. A hús rágós volt, és a jellegzetes foghagyma ízt sem találtam benne. A szalonna ami ugyebár egy fő elem ebben az ételben, egy vastag darab zsírszalonna volt, egyetlen apró húsdarab nélkül. Mivel mint mondtam, csak langyos volt az étel, ezért ez is élvezhetetlen volt. Főleg, hogy a húsos csíkot csak imitálták a szalonnában. Egy csík piros paprika volt rásütve, hogy úgy nézzen ki, mintha lenne benne egy csík húsos rész. Tehát csak imitáció volt.
Mivel hideg is volt, és csak imitáció, ízre sem volt jó, így ez az étterem elmondhatja magáról, hogy a tradícionális cigány pecsenyét is el tudja rontani.
Ide sem megyünk többé. Tudom, hogy ez nem nagy érvágás Tihanyban egy étteremnek, hogy én kis halandó nem megyek oda, majd megy más sok ezer turista, akik nem ismerik, és csak ámulnak a magyar konyhán. De sajnos ezek alapján ítélik meg a magyar konyhát ők is.
Nem csodálom, hogy a turizmus nem tud fellendülni.

Fogas Csárda további értékelései

2022.06.26a párjával
A hely jó fekvésű, közel a nagy parkolóhoz, az Apátsághoz, a kis üzletekhez. A teraszról a kilátás a belső tóra nyílik. A pincér kedves, a kiszolgálás gyors volt. Az ételek ízletesek (halászlé, frissensült hús). Az étlapon levendulás italok és ételek is vannak. Az éttermi rész tiszta, a mosdók...
2022.06.19családjával
Szuper kiszolgálás, a panorámaterasz tágas és nagyon kellemes hangulatú, a parkoló az étteremmel szemben abszolut közel, az étel - Harcsafilé Magyarosan/friss házi lecsóval/karikaburgonyával a legfinomabb volt amit valaha étteremben kaptam, a Levendulás Zirci Apátsági Búzasör tökéletes volt az...
2020.07.22gyerekekkel
2020 julius19.-én jártunk Tihanyban. Mivel máshol nem volt hely így betértünk a Fogas Csárdába. A hátsó teraszon kaptunk helyet ahol csodálatos volt a kilátás.A pincér kedves és segítőkész volt.Az ételeket hamar megkaptuk,amik nagyon finomak és bőségesek voltak.Sajnos gyerek adagok nem voltak,...