Kihagyható

Kecskeköröm Csárda TihanyKecskeköröm Csárda Tihany a térképen

Átlagos 2013. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. március 13.
Átlagos étterem, az egyetlen erénye, hogy jó helyen van. De ezzel ki is merül a pozitív felsorolás. Középszerű ételek, a kiszolgálás is hagy kívánnivalót maga után. Kissé olyan érzése van itt a vendégnek, hogy a célt már elérték azzal, hogy betért a vendég és fizetni fog, méghozzá nem is keveset, de azért már nem tesznek, hogy a vendég később vissza is akarjon térni. Mi biztos nem megyünk még egyszer, mivel hasonló, vagy akár alacsonyabb áron is, jobb minőséget kaphatunk más, tihanyi étteremben.

Kecskeköröm Csárda további értékelései

2022.09.07gyerekekkel
Ilyen kiszolgálást még nem tapasztaltam - rossz értelemben. Fél éves babával voltunk, és a rendelést egyszerűen nem akarták felvenni. Érződött a teljes, minket kerülő személyzeten, hogy nívón aluli és nem kívánatos a jelenlétünk. Hosszú várakozás után mondtuk, hogy ebédelni szerettünk volna, de...
2022.08.22gyerekekkel
A nyaralásunk utolsó napján mindíg Tihany fele vesszük az irányt.Szinte mindíg meg kell hogy álljunk itt.Mint most is ha már itt jártunk akkor itt is ebédeltünk.Most a Kecskeköröm Csárdára esett a választásunk.Tbb bejegyzésben is azt olvastuk,hogy bőséges és finom ételeket szolgálnak fel itt. És...
2021.09.15a párjával
Az elmúlt hétvégén voltunk a Kecskeköröm csárdában, ahol mind a kiszolgálás gyorsaságával, mind az étel mennyiségével meg voltunk elégedve. (Pontypaprikást ettünk kapros galuskával) . Ár-érték arányban megfelelő, mi jóllakottan keltünk fel az asztaltól, a személyzettel hozzáállásával (olvasva...