Ha Balaton akkor Tihany útba esik

Kecskeköröm Csárda TihanyKecskeköröm Csárda Tihany a térképen

Kiváló 2022. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2022. augusztus 22.
A nyaralásunk utolsó napján mindíg Tihany fele vesszük az irányt.Szinte mindíg meg kell hogy álljunk itt.Mint most is ha már itt jártunk akkor itt is ebédeltünk.Most a Kecskeköröm Csárdára esett a választásunk.Tbb bejegyzésben is azt olvastuk,hogy bőséges és finom ételeket szolgálnak fel itt.
És nem is csalódtunk benne.Nagyon finomak voltak az ételek és a limonádék és nagy adagok is voltak.
És ropogós csárda csülköt kértem,a párom sült libacombot,párolt lila káposztával.A gyerekek roston sült csirkét sült almával,Kakukkfüves csirkét, és rántott csirkemellet hasábburgonyával.Italként áfonyás,bodzás-mentás,citromos és levendulás limonádét rendeltünk.
Nagyon kedves volt a kiszolgálás és nem is kellett sokat várni a megrendelt ételekre sem.
És ahogy olvastuk nagyon nagy adagok voltak és nagyon finomak is.Egyetlen egy kifogásolni való volt csak,hogy rengeteg darázs volt mindenhol és emiatt nagyon odafigyelve lehetett csak az ételeket és az italokat elfogyasztani,nehogy megmarjanak bennünket. :(
Nem bántuk meg hogy betértünk ide.
Igaz nem éppen a legolcsóbb hely,de ahogy egy ismerősünk mondta: " Mit számít a pénz,ha az ember boldog !"
Kecskeköröm Csárda Tihany - EgyébKecskeköröm Csárda Tihany - EgyébKecskeköröm Csárda Tihany - EgyébKecskeköröm Csárda Tihany - EgyébKecskeköröm Csárda Tihany - EgyébKecskeköröm Csárda Tihany - EgyébKecskeköröm Csárda Tihany - EgyébKecskeköröm Csárda Tihany - EgyébKecskeköröm Csárda Tihany - Egyéb

Kecskeköröm Csárda további értékelései

2022.09.07gyerekekkel
Ilyen kiszolgálást még nem tapasztaltam - rossz értelemben. Fél éves babával voltunk, és a rendelést egyszerűen nem akarták felvenni. Érződött a teljes, minket kerülő személyzeten, hogy nívón aluli és nem kívánatos a jelenlétünk. Hosszú várakozás után mondtuk, hogy ebédelni szerettünk volna, de...
2021.09.15a párjával
Az elmúlt hétvégén voltunk a Kecskeköröm csárdában, ahol mind a kiszolgálás gyorsaságával, mind az étel mennyiségével meg voltunk elégedve. (Pontypaprikást ettünk kapros galuskával) . Ár-érték arányban megfelelő, mi jóllakottan keltünk fel az asztaltól, a személyzettel hozzáállásával (olvasva...
2020.07.20barátokkal
Átlagos étterem, az egyetlen erénye, hogy jó helyen van. De ezzel ki is merül a pozitív felsorolás.A kiszolgálás is hagy kívánnivalót maga után. Kissé olyan érzése van itt a vendégnek, hogy a célt már elérték azzal, hogy betért a vendég és fizetni fog, méghozzá nem is keveset, de azért már nem...