Sótlan volt a hal

Pál Csárda TihanyPál Csárda Tihany a térképen

2016. júniusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. november 7.
A tihanyi Pál csárda igazán jó helyen fekszik. Nagyon szép és hangulatos kerthelyiségében foglaltunk helyet külföldi vendégeinkkel és égtünk, mint a rongy. A legforgalmasabb nyári napon fogast rendeltünk és szinte ehetetlenül sós volt. Utólag megsószhatod a leves, vagy akár a pórköltet is, de a rántott halat nem. Bizonyára el volt varázsolva a szakács. Különben le a kalappal. Ezt a "kis" hiányosságot kéne rendbetenni!

Pál Csárda további értékelései

2023.09.15gyerekekkel
Mint minden évben az idén is ellátogattunk Tihanyba és mint mindíg most is egy újabb éttermet próbáltunk ki.Most a Pál Csárdára esett a választásunk.Pokoli meleg volt.Még az sem enyhített rajta hogy árnyékos,fedett részen foglaltunk helyet,mert megszorult a meleg bent.Jobb lett volna ha becsuknak...
2023.06.06a párjával
Az évek során ez a negyedik értékelésem erről a csárdáról. '23 június elején öt napot töltöttünk a párommal Tihanyban ill. annak környékén. Az öt nap folyamán négyszer ettünk étteremben ebből háromszor a Pál Csárdában, ez magáért beszél. Ez az étterem 53 éves múltra tekint vissza, a...
2021.09.14családjával
A hely a szőlőlugassal hangulatos, de csak a székeken van párna, a padokon nincs, nagyon kényelmetlen. Az étel minsősége olyan volt, mint a strandon egy büfében. Pincérnő szerint meg kellett volna kérdeznem,hogy a sajt mirelit-e. Szerintem egy 5 évtizedes múltra hivatkozó étteremben ez eszébe se...