Átlagos hely

Stég Pizzéria & Étterem TihanyStég Pizzéria & Étterem Tihany a térképen

Átlagos 2015. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. február 23.
Tihanyban járva tértünk be ebbe az étterembe. Garda fesztivál zajlott éppen, az étterem tele volt vendégekkel. A kiszolgálás és az ételek minősége megfelelő volt. Nem tudnék kiemelkedő pozitívumot és negatívumot sem említeni, egy átlagos vacsorát fogyasztottunk el itt a párommal. A desszert somlói volt, amit kevés helyen készítenek el jól, itt sem voltam különösképpen elragadtatva tőle, de összességében ehető volt, viszont az adag eléggé kicsinek tűnt,de lehet, hogy ez csak az én véleményem.
A jövőben ha visszatérünk, elképzelhető, hogy újra betérünk és más ételeket is kipróbálunk.

Stég Pizzéria & Étterem további értékelései

2023.09.23gyerekekkel
Nagyon hangulatos helyen található, az apátság közelében, kis titkos lépcsőkön közelíthető meg. A felszolgálók különlegesen udvariasak voltak. Az ételek finomak és igényesen elkészítettek - levest és gnocchit kértünk, nagyon kiadós volt és a gnocchi fantáziadúsan, gyönyörűen tálalva. Az étlepon...
2023.07.11családjával
Nagyon finom volt minden, A pincérek gyorsak és nagyon kedvesek. A pizza Különlegesen finom. Mindenkinek csak ajánlani tudom
2022.07.27családjával
Nagyon szép kerthelyiségben ülhettünk. Gyors, kedves pontos kiszolgálásban volt részünk.Nagyon finomak , ízletesek voltak az ételek gusztusosan tálalva és ami még fontos,nem kellett vadásznom egy egy felszolgálóra,ha szükséges volt,ott termettek. Mindenkinek ajánlom!