Szeles, hideg tihanyi kiránduláson finom ebéd, kedves kiszolgálással

Tűzkert Vendéglő TihanyTűzkert Vendéglő Tihany a térképen

Kiváló 2017. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. október 31.
Olyan napon voltunk, amikor alig volt nyitva étterem Tihanyban. Kedvesen fogadtak, az étel finom volt és mi elégedetten távoztunk. Az értékelések között sok negatív van (bár a kevés szám alapján ez nem igazán érdekes) , mi jól jártunk, remélem nem azért, mert egyedüli vendégekként kellett velünk foglalkozni.

Tűzkert Vendéglő további értékelései

2024.01.02családjával
A kiszolgálók profik és kedvesek, az étlap kínálata szezonális ajánlatokkal is ki van egészítve, ami különösen tetszett. Isteni finom volt az idény krémleves, a ropogós kacsacomb pedig mennyei! És az sem elhanyagolható, hogy szép az étterem belül is. Biztosan vissza fogok még térni. Egy igazi...
2023.09.22egyedül
Mentem a lejtőn felfelé a nagy melegben a múlt héten, belül kongattak, hogy enni is lehetne valahol, éppen itt jártam, másztam fel az apátsághoz. Na, itt egy étterem, ezt dobta a sors, bemegyünk! Ha elolvastam volna az itteni rondaságokat, amiket előttem írtak, talán be sem megyek.. vagy bemegyek...
2023.07.10gyerekekkel
Hangulatos, kellemes, hívogató étterem volt, szép helyen Tihanyban, egészen addig, míg meg nem kóstoltuk az ételt...Ilyen pocsék halászlevet még soha nem ettem, tele pikkelyekkel, undorító volt! A többi, amit rendeltünk, szintén nem ütötte meg a közepes színvonalat sem.