Ép hogy Elmegy.....

Tiszacsegei Halászcsárda TiszacsegeTiszacsegei Halászcsárda Tiszacsege a térképen

Gyenge 2018. decemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. január 2.
Nagy reményekkel indultunk ide de sajnos borzasztóan csalódtunk...kb 10 ember volt rajtunk kívül a csárdában és így 25 perc volt az italok kiérkezése.ez ételek már jobban jöttek de kár volt .halászlé kritikán aluli ennyire rosszat szerintem még sehol nem ettem.az előételek főételek aránylag jók voltak csak az a gagyi fagyasztott krumpli ne lett volna. őszeségében azt gondolom hogy ide többet nem szeretnék menni.kár érte pedig egész jó kis halászcsárdának tűnt......

Tiszacsegei Halászcsárda további értékelései

2022.07.29családjával
Nagyon hangulatos hely,gyors kiszolgálás,kedves személyzet.Az ételek pedig nagyon finomak. Csak ajánlani tudom.
2021.09.13a párjával
2021.09.08-án jártunk a halászcsárdában Nagy reményekkel tettünk meg 110 km-t. Vegyes halászlét fogyasztottunk és rántott harcsafilét vegyes körettel. A halászlé ízetlen halleves volt, ez nem halászlé. A rántott harcsafiléről: nem tudtam,hogy mit fogyasztok,mert a panírban keresni kellett...
2021.09.07a párjával
Hangulatos étterem. Halételekből kimondottan bőséges választék, elfogadható árakon. Az általunk rendelt fogások mindegyike finom, ízletes és bőséges volt. A kiszolgálás gyors, udvarias.