Kellemes kis hely, egy-két kisebb problémával

Tiszai Öreghalász Csárda TiszadadaTiszai Öreghalász Csárda Tiszadada a térképen

2016. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. július 13.
Egy kis utca végén, a Tiszához közel, megnyugtatóan csendes környezetben található ez a csárda. Rendezett, tiszta helyre jöttünk. Sajnos ottjártunkkor a part hagyott maga után némi kifogásolnivalót, elég koszos volt.
Az első látogatásunk alkalmával szerencsétlenségünkre belecsöppentünk egy motoros összejövetelbe, ami a kiszolgálásunk lassúságát eredményezte. Kb 20 percet mondtak a pincérek, aztán 35 perc múlva vették fel a rendelést, majd egy óra, amíg elkezdhettünk ebédelni.
A hangulatra nem volt panasz, a motorosok egyébként is jó kedélyű, nevetgélős emberek voltak. Az adag megfelelő, finom, az ára sem borsos. De olcsónak se mondanám.

Tiszai Öreghalász Csárda további értékelései

2018.07.02barátokkal
Jó kilátás nyílik a Tiszára ami csak egy lépésre van. Kerthelyiségében játszótér kialakítva a gyerekeknek. A közeli asztaloknál meg a szülők iszogattak, beszélgettek. Forgalom volt mikor megérkeztünk, de az ital hamar meg lett és az étel is rendre megérkezett. Nagyon nagy adag és különlegesen...
2018.06.11családjával
Az előttem szólókhoz hasonlóan nekem is vegyes érzéseim voltak. Kezdjük ott, hogy előttünk futott be egy 40fős német túristabusz... Kutyával érkeztünk, így a teraszon foglaltunk helyet. A pincérek előre szóltak, hogy csúszás várható - amit mi teljesen megértettünk. Rendeltünk addig pár kancsó...
2018.05.29gyerekekkel
Szerintem nagyon hangulatos, tágas kedves hely. Külön rész van a gyerekeknek játszani a szülőknek elfogyasztani egy kávét. A Tisza közvetlenül mellette van. A parkolás is nagyon kényelmesen meg van oldva. Amikor mi voltunk elég sokan voltak. A pincérünk kedves volt, az ételek finomak bár én egy...