Döbbenet a vasárnap reggeli asztalnál!

Patkós Csárda TiszafüredPatkós Csárda Tiszafüred a térképen

Szörnyű 2017. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. július 19.
A Tisza tóról hazafelé menet 10 órakor betértünk egy jó reggelire....
Mikor beléptünk nyugodtan vettük tudomásul , hogy hamar végezni fogunk, mert rajtunk kívül csak 2 asztal van-igaz a mellettünk lévő egy 8 fős társaság volt.
Egy olyan asztalnál foglaltunk helyet ami tele volt koszos le nem szedett poharakkal tányérokkal . A pincérlány aki nem volt túl kedves és mosolygós leszedte a tányérokat , de a hamutálat eszében nem volt kiborítani esetleg kicserélni.!
Először két kávét rendeltünk , már ezt is kb. 15 perc alatt hozta ki a hölgy.A bonyodalom akkor kezdődött amikor mi is kértünk reggelit , épp úgy ahogyan a 8 fős társaság.
Arra figyeltem fel hogy nyolcból csak kb. négyen eszik a reggelit és amit a hölgy kivisz nekik küldik vissza , mert nem azt rendelték.
Elég kellemetlen lehetett , főleg annak aki tök éhesen odamegy reggelizni és a fele társaság jóízűen falatozik más pedig csak ott ül és néz.
Mi 2 rántottát kértünk az egyiket szalonnásat a másik pedig velős.
Valószínűleg a szomszéd asztaltársaság is azt kérhetett , mert nekünk a kávéhoz képest viszonylag hamar kihozták ......persze a szalonna helyett sonkást , mely nem volt olyan jó , mert olcsó pizzasonkából készült.
Úgy döntöttünk "benyeljük " a rosszul kihozott kaját és mihamarabb távozunk , bement a párom fizetni , hogy ne kelljen várni a hölgyre.
Pillanatokon belül kínos mosollyal jött ki a csárdából , kizavarták és mondták neki , hogy majd jönnek.
Szóval ilyen volt a mi élményünk a csárdában.
Azt beszéltük , hogy mi lett volna ha az egész terasz tele lett volna, mert a hölgy 3-4 asztalnál elúszott és mindent összekevert.
A pincférlánynál még véletlenül sem lehetett látni papírtt és tollat , hogy felírja ki mit rendel!!Nem mennék mégegyszer be ide , pedig hangulatosnak igérkezett.

Patkós Csárda további értékelései

2023.08.19barátokkal
Cigánypecsenyét kértünk.Kaptunk helyette egy ízetlen pörköltszerű szószban néhány ,darabjaira hullott ,párolt karaj szeletkét,ami ugyanolyan ízetlen volt ,mint a szósz.Hozzá egy kisebb hagymadarab,amit gondolom karamellizálni akartak - sikertelenül.Ugyanilyen volt a "kakastaréj",még üvegesre sem...
2023.06.30a párjával
Már voltunk ebben a hangulatos , halász csárdában, de most újra erre kanyarodtunk. Most sem bántuk meg- egy őrá alatt nagyon finom ételeket kaptunk ebédre. Rendeltünk nagyon finom halászlevet, lebbencset, és rántott halat , petrezselymes krumplival. Minden nagyon házias étel volt. Az étlapon sok...
2023.02.16családjával
Egyik vasárnap elindultunk! Megnéztük a Hortobágyi Állatkórházat, a Vásárteret. Utána irány Tiszafüred. A Patkós Csárda volt az úti cél, mivel hallottunk már róla. Elég nagy tömeg fogadott bennünket, más is hasonlóan gondolkodott, mint mi: menjünk egy jó helyre ebédelni. Leültünk egy kissé...