Be és ki.

Sziget Csárda TiszaújvárosSziget Csárda Tiszaújváros a térképen

Gyenge 2020. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. június 28.
A végig gyenge értékelés lehet nem állja meg a helyét, mert részünkről fogyasztás nem volt.
ennek ellenére úgy döntöttem, hogy még is leírom amit nem rég itt tapasztaltam.
A Szamos vidékén voltunk több napos kiránduláson. Haza felé utunkon megálltunk a csárdánál, hogy meg ebédeljünk.
Elég meleg volt, de ennek ellenére a teraszon szerettünk volna helyet foglalni. csak olyan hely volt szabad ahova a nap oda sütött. Épp elmenőben volt egy pár, gondoltuk megvárjuk és a helyükre ülünk ahol árnyék volt. A pincér eléggé, ilyen helyen nem megengedett hangon közölte, hogy az asztal még tele van és oda nem ülhetünk. Időnk volt, meg vártuk volna míg lepakol, de ezek után jobbnak láttuk, ha távozunk. Kifele menet a belső helységben ült egy idősebb hölgy, /lehet a tulaj/ aki nem tudom mennyire volt jelen az előtte dolgoknál, de annyit mondott, "hogy ahol bejöttünk ott kell ki is menni" Nem tudtuk, hogy ez puszta útbaigazítás vagy szintén jó szándék. A pár akinek a helyére szerettünk volna leülni azt mondták erre, hogy ők is először és utoljára jártak ott. Elhiszem, hogy nagy a pörgés ilyen helyen, vendégek jönnek-mennek, lehet nem is számít 2 személy, de szomorú az ilyen hozzáállás. Megjegyzem, hogy én is dolgoztam nyári szezonban nem akármilyen forgalmas étteremben, de így sosem viselkedtem a vendégekkel.
Tisztaság:Gyenge
Sziget Csárda Tiszaújváros - Külső kép

Sziget Csárda további értékelései

2023.04.23a párjával
A szokásos évi látogatásunkat tettük meg a csárdában. A jól bevált harcsa halászlé és túrós csusza volt a rendelésünk. A megszokott ízeket és minőséget kaptuk, bár nekünk továbbra is kevés volt a túró a csúszán. A tulajdonos és a személyzet kedvesek voltak, szeretjük a hely hangulatát is.
2021.11.21a párjával
Továbbra is Itt főzik az országban az egyik legjobb harcsa halászlét, amiben még sohasem csalódtunk! A túrós csusza az most nem volt annyira túrós és tejfölös, mint szokott lenni. Az adagok olyannyira bőségesek, hogy már csak 1 adagot kérünk ketté tálalva, mert nem bírjuk megenni. A...
2019.11.25a párjával
Nyíregyházáról hazafelé egy jó halászlé érdekében tértünk be az étterembe. Korábban már többször jártunk itt, de azóta az árak a duplájára emelkedtek. Az egyszerű árképzés 4000 Ft egy halászléért rántott ponty 4000 plusz köret 500 plusz tatár 500. Korábban volt ajándék deszert mákosguba, bár a...