Bornapok a Bonchidai Csárdában zárva

Bonchidai Csárda TokajBonchidai Csárda Tokaj a térképen

Átlagos 2015. októberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. október 10.
Nagycsaládos Sogornős, Sogoros, unokahugis október eleji kirándulásra mentünk azzal a céllal, hogy eszünk egy jó hallevest ("halászlét") is. Amikor megérkeztünk a Csárdába éppen az asztalt tisztították. Lévén a Bornapi sokadalom tele volt a Csárda vendéggel. Sajnos a kendővel legyezés nem sikerült jól, így az asztal sem lett kifogástalan és ami morzsa az asztalról lekerült az a padokon és a szivacspárnákon kötött ki. Sajnos az asztal alatt is ételmaradékok voltak. A pincér egy kicsit megváratott bennünket a rendelésfelvétellel, de mint mondtam sok vendég volt. A pincér kicsit fásult volt, de ez vasárnap délután 3 óra fele volt, talán azért nem volt a mosoly grátisz. A korhely harcsalevest ettem a többiek Harcsa hallevet, a gyerekek tutira mentek és sajttal sonkával töltött pulykamellet sült krumplival. Azt gondoltuk egyszerre kezdünk, de a felnőttek kapták a levest hamarabb (rendeléstől 10 percen belül) ... és a gyerekek maradtak utoljára. A hangulat rajtunk múlott, így jó hangulatú ebédet költöttünk el együtt a Bonchidában és akkor már nem foglalkoztunk a morzsával és a kiszolgálás gyorsaságával sem.
Egy nap pipa a "vasárnapizárvatartás" javára. :)
Tisztaság:Gyenge

Bonchidai Csárda további értékelései

2024.04.07a párjával
Vicces sztoriban volt részünk, ugyanis az előételünknél a tartárt felejtették el, a főétel t meg csak egyikünknek hozták ki. Mivel nem voltam farkaséhes kíváncsian vártam mi lesz ebből, de a kb 5 pincérnek aki a teraszon tevékenykedett nem tűnt fel semmi. A számlán persze szerepelt a ki sem...
2022.09.13a párjával
Tokaj és a térség egy különleges élményt adó hely. Először jártunk itt. Finom nagy adag ételek . és kedves ,gyors kiszolgálás, A hangulat varázslatos, teraszon a Tisza partján. A mosdó tiszta, kellemes a környezet. Először egy óra hajózás a Bodrogon, azt is ajánlom. Mi nem csalódtunk ,Ha erre...
2022.09.08barátokkal
Egy szabadtéri rendezvényen voltunk, amikor jött a vihar. Úgyis szerettünk volna enni valamit, ezért a csárdába menekültünk. A teraszon teltház volt, de ott szerettünk volna leülni. Egy pincér hölgy kedvesen a segítségünkre sietett, a benti részen leültetett, és azt mondta, szól ha felszabadult...