Judit napi ebéd

Millennium Étterem TokajMillennium Étterem Tokaj a térképen

Gyenge 2016. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 7.
A Juditjaim sokkal, de sokkal jobbat érdemelnek! Csalódás volt nekem a hely! Szívem szerint én nem ide mentem volna, de pisztrángot akartak enni a hölgyek és itt volt! Már egyszer jártam itt régebben akkor is gyenge volt a kaja és most is! A tisztaság meg igen csak kívánni valót hagy maga után lásd az abroszt amit lefényképeztem! Kint a teraszon foglatunk helyet szerintem ott hetek óta nem volt felseperve, étel maradék csak azért nem volt alattunk mert akkor is a szorgos hangyák dolgoztak a lábunk alatt!
Tisztaság:Szörnyű
Millennium Étterem Tokaj - BelsőMillennium Étterem Tokaj - MosdóMillennium Étterem Tokaj - Étlap/itallapMillennium Étterem Tokaj - EgyébMillennium Étterem Tokaj - Étlap/itallapMillennium Étterem Tokaj - Étlap/itallapMillennium Étterem Tokaj - Étlap/itallapMillennium Étterem Tokaj - Étel/ital

Millennium Étterem további értékelései

2021.08.25családjával
Az ételt lassan hozták ki, ami sótlan és íztelen volt. Sajttal sonkával töltött csirkemellet rendeltünk sztrapacskával. A sztrapacskát senki ne rendelje, mert száraz és csak egy kis túróval van vegyítve, szalonnát, tejfölt is vártam, de az nem volt. Sótlan, száraz és ehetetlen sztrapacskának...
2018.12.24gyerekekkel
Ahová tervezetük az ebédet zárva volt. A mutatós épület étterme más hangulatot áraszt, mint a külső. Egyszerű, elfogadható. Az ételek nem voltak rosszak, bár a marhapörkölt nem is hasonlítható ahhoz, amit nem olyan rég ettem ezt megelőzően. A kétszemélyes tálnál arra számítottunk - egyéb...
2017.08.29családjával
Kedd este érkeztünk meg Tokajra Szegedről. Fáradtan már nem akartunk nekiállni főzőcskézni, ezért besétáltunk a városba. Lángost, pizzát és egyéb gyorskaját nem kívántunk, ezért kinéztünk egy csárdát magunknak, ahol sajnos nem fogadtak már minket, mert bezárt a konyhájuk (este 9 körül). Ezért...