Kellemes hely, varázslatos környezetben

Tordasi Csárda TordasTordasi Csárda Tordas a térképen

2015. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. november 5.
Martonvásári kirándulásunk után, kora délután kötöttünk ki a „szomszéd faluban”, és úgy tértünk be a csárdába, hogy előtte sose hallottunk róla. A festői környezetet és a szép, nádfedeles épületet látva gyorsan vetettünk egy pillantást az ajtóban lévő étlapra, mert attól tartottunk, valami méregdrága helyre tévedtünk. Alaptalan volt a félelmünk, az étterem elfogadható áron kínál jó ételeket.

A helyiség kellemesen tágas, nem érnek egymásba az asztalok. A berendezés tetszetős, sok „vizes” dekorációval, hálóval, evezőkkel, vízilabda-csapatok és bajnokok fényképeivel.

Halloween alkalmából külön háromfogásos menüt állíthattak össze maguknak a vendégek, rémes és ijesztő nevű ételekből. Sajnos nem jegyzeteltem ki ezt a szellemes étlapot, abban bíztam, hogy a netről puskázva idézhetek belőle, de a csárda nem tette fel a weblapjára. :)
Négytagú társaságunkból ketten alkalmi menüsort ettek, ketten a hagyományos étlapról választottunk. Mi jártunk jobban. A pacalpörkölt nokedlival, káposztasalátával tökéletes volt, és éppen elég. Nagyon finom és laktató volt a hússal teli, sűrű babgulyás is.

Kicsit sajnáltuk, hogy a Halloween-menü ételeiből – bár mindegyiknek fel volt tüntetve az ára – nem lehetett egy-egy fogást rendelni. Később kiderült, hogy nem baj, mert a birsalma krémleves jellegtelen, a tejberizsben pedig kemény a rizs, fokhagymás tarja ízletes, de gyerekadagnak is kevés. Isteni volt viszont a répatorta, ezt érdemes lenne feltenni az állandó étlapra is, biztosan jól fogyna.

A kiszolgálás udvarias és gyors volt, annak ellenére, hogy elég sok dolguk akadt a pincéreknek.

Az étlap árai elfogadhatóak, viszont az alkalmi menüt kissé drágának találtuk. Főleg, ha azt is számításba vesszük, hogy az az adagok jóval kisebbek voltak, mint a szokásos étlapról választott ételek esetében.

Ebéd után sétáltunk kicsit a horgásztó mellett, akkor fedeztük fel, hogy hatalmas fedett kerthelyiség is tartozik a a csárdához, kemencével, szabadtéri grillsütővel. Várjuk a tavaszt, biztosan visszajövünk még jó időben is.
Tordasi Csárda Tordas - Külső képTordasi Csárda Tordas - EgyébTordasi Csárda Tordas - Étel/italTordasi Csárda Tordas - Étel/italTordasi Csárda Tordas - Étel/italTordasi Csárda Tordas - Külső kép

Tordasi Csárda további értékelései

2022.08.18a párjával
Az élményfaluba mentünk a meghirdetett belépőjegyes programra. Sajnos szakadt az eső, ezért először megebédeltünk. Furcsa volt, hogy a pincér nem tudta megmondani, hogy az eső ellenére a program meg van -e tartva, érdemes -e megvenni a nem olcsó belépőjegyet. A csárda nagyon hangulatos...
2020.08.12családjával
Augusztus 8.án jártunk a kalandparkban. A csárda minősíthetetlen volt. 7-en szerettünk volna ott ebédelni.a gyümölcsleves ehetetlen rossz volt. 1 személynek a főételt el sem készítették!!!! aki kapott annak a csirkemell ehetetlen száraz és íztelen volt.a köret kukorica sem párolva sem fűszerezve...
2017.05.02családjával
A hely, a környezet nagyon szép, a Kalandpark szintén tetszett. A Csárda értékelhetetlen, mindenki háborgott, 1,5-2 órás várakozás, mintha nem számítottak volna rá, hogy május 1-jén sok vendég érkezhet. A sok háborgás miatt mi már rákérdeztünk a várakozási időre és amikor azt mondták, hogy 1,5-2...
Hanga-lak Velence - Augusztus 20.