Csalódtunk!

Remete-Pince Étterem VácRemete-Pince Étterem Vác a térképen

Szörnyű 2017. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. június 6.
Pünkösd vasárnap szerettünk volna ünnepelni, ebédelni az étteremben. Pénteken, interneten lefoglaltam, du. 14 órára azt az asztalt, ahol többször ettünk már, rálátással a Dunára. Visszajelzés nem érkezett, ezért szombaton telefonon megerősítést kértem. Vasárnap délelőtt megérkezett a netes email is. 13 óra 50 perckor, amikor megérkeztünk , csodálkozva láttuk, hogy éppen új vendégek foglalnak helyet, a mi szeretett, lefoglalt asztalunknál. Mondtuk, hogy foglaltunk asztalt, de azt a választ kaptuk, hogy NEM foglaltunk. Amikor a telefonon megmutattam a válaszukat, mondták, hogy 1/2 óra múlva menjünk vissza. Nem volt asztal, de még egy "sajnáljuk" sem. Azt én elhiszem , hogy jó a sok vendég, de akkor nem lenne szabad asztalrendelést felvenni. Így elmentünk, és minden ismerősünket is távoltartjuk ettől az étteremtől. Nem mi voltunk az egyetlenek, akik így jártak. Egy hölgy meglepetés ebéd miatt foglalt. Hát, volt nagy meglepetés.... Nem tudom, hogy egy ilyen jó étterem, miért nem figyel oda ezekre az elemi dolgokra.

Remete-Pince Étterem további értékelései

2023.08.06a párjával
1.10 perc várakozás után kaptuk meg a 2 személyes tálat.ami kevés volt két személyre 4 csík! csülök,3 evőkanál lecsós szelet, borzas szelet 3 db amin több volt a planir mint a hús plusz 1 db natúr vékony szelet hús rizs + sült krumpli ,két pohár limonádéval 15.500..ami akkor nem gáz ha csomagolni...
2022.08.10a párjával
Váci kirándulásunk vacsorája - a hangulatos Duna partján lévő pincében volt. Hangulatos étterem ,tiszta asztalok -első benyomásként is jó. Foglalni kell asztalt, mert igen népszerű. A kilátás a Dunára az asztal mellől. Rendelésünk felvétele után elég hosszan vártunk, de ugye friss ételek...
2021.07.23barátokkal
Kirándulásunk alkalmával felkerestük ezt a szép Duna menti éttermet. Az ételek nagyon finomak és bőséges adagok voltak. Sajnos a kiszolgálás kritikán aluli. 2 halászlét ,egy borzas csirkét és 1 eperlevest gundel palacsintával háromnegyed óra után csak megsértődve volt hajlandó a felszolgáló hölgy...