Kellemes arborétum, kellemetlen ebéd

Hangulat Étterem és Panzió VácrátótHangulat Étterem és Panzió Vácrátót a térképen

Gyenge 2015. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. szeptember 30.
Ebédidő és vasárnap lévén az arborétumból kijövet valami közeli helyet kerestünk.
Az étterem a főúton helyezkedik el, parkolni az étterem bejáratánál, egy mellékutcában lehet. Ez rendben is volt.
Első benyomás - hagyományos vidéki étterem.
A kinti részen foglaltunk helyet, mivel elég kellemes idő volt. Rajtunk (3 tagú családunk + nagymama) kívül 3 asztalnál ültek még, összesen 15-20 fő volt az étteremben.

Kértünk egy rostos üdítőt ill. a gyerek éhségi állapotára nézve egy készételt választottunk (borjúpaprikás), én egy séf ajánlatát (óriás karaj) ill. párom étel-allergiájára való tekintettel egy fűszermentes natúr grill húst kért (ezt cigánypecsenyének számolták el).

Az italra (üdítő) kb 10 percet vártunk, aminek kiérkezésekor kértem egy teát (kb 20 perc múlva kaptuk meg másodszori kérésre), melyet fekete tea hiányában egy gyümölcs teával pótoltak (csak épenséggel elfelejtették megkérdezni, hogy az nekünk megfelel-e).

Ételek:
- borjúpaprikás - színben és állagban nem hasonlított a névadójára, ízben 2-es,
- karaj - száraz, mellé járó sült burgonya viszont kifejezetten jó volt,
- natúr grill hús (ala cigánypecsenye) - száraz, félig nyers.

Várakozási idő: az ételeket egyszerre szerviroztá, annak ellenére, hogy külön kértem a készétel mihamarabbi kihozatalát(kb. háromszor, mert a gyerek fél óra után már hangosan követelte a neki járót), így össz időben kb 40-50 perc után jutottunk ételhez.
Kiszolgálás. 3 főt láttam + 1 szakácsot, hanyag és nemtörődöm, zéró lelkesedés.

Senkinek sem ajánlom, elég kellemetlen emlék maradt.

Hangulat Étterem és Panzió további értékelései

2018.07.10családjával
Mint sokan mások, mi is az Arborétum okán látogattunk erre, előtte viszont kerestünk egy áéttermet, hogy ne éhesen barangoljunk majd. A választás a közelben lévő Hangulat étteremre esett. Egyetlen vendég sem tartózkodott szombat délután az étteremben, ez kicsit aggodalomra adott okot, de...
2018.01.21barátokkal
Az arborétum megtekintése után itt szálltunk meg és miután eltérő véleményeket olvastunk az étteremről, így óvatosságból máshol ebédeltünk. De jól is tettük! A szép külső egy kicsit mást takar. Másnapra reggelit kértünk, így erről van véleményem. Bejelentkezéskor kérdezték, hogy mit reggeliznénk,...
2017.08.26családjával
Egy Botanikus kerti sétánk után tértünk be a közelben lévő Hangulat étterembe egy korai vacsorára. A kert zárása előtt félórával érkeztünk, rajtunk kívül senki nem volt az étteremben és később az Arborétum zárása után sem érkezett senki. A hely tiszta és rendezett volt, kedves, előzékeny és gyors...