A Hangulat(talan) étterem

Hangulat Étterem és Panzió VácrátótHangulat Étterem és Panzió Vácrátót a térképen

Gyenge 2018. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. július 10.
Mint sokan mások, mi is az Arborétum okán látogattunk erre, előtte viszont kerestünk egy áéttermet, hogy ne éhesen barangoljunk majd. A választás a közelben lévő Hangulat étteremre esett. Egyetlen vendég sem tartózkodott szombat délután az étteremben, ez kicsit aggodalomra adott okot, de közvetlen utánunk 2 pár is érkezett még. A pincérhölgy kissé meglepetten fogadott minket (talán nem számított vendégekre?). Megkaptuk az étlapokat, leadtuk az ital rendelést. Pár perc múlva hozta is az italokat, melyeket az asztal közepére halmozott... a család csak pislogott, mint hal a szatyorban, majd pár másodperc után feleszmélve, kiosztottuk mi egymásnak a rendelt üdítőket. A hölyg már itt sem mutatta ki nagy lelkesedését és vendégszeretetét, teljesen unott arccal jött-ment. Az ételre egész sokat kellett várni ahhoz képest, hogy mi voltunk az első vendégek. Illetve nem is egyszerre kapta meg mindenki a fogásokat. Az adag nagy volt, viszont a milánói sertésbordát nem ajánlom. A borda finom volt, viszont a tészta iszonyatosan olajos, tocsogott a zsírban, nem esett jól enni. A borjúpaprikás valószínűleg paprika nélkül készült, mert fehéres-sárgás színű volt és bár ízre finom volt, bőven rakhattak volna még pár szem húst bele, mert aránytalanul sok volt hozzá a galuska- ellenben kevés a hús. Ebéd után egy másik, hasonlóan lelkes pincérhölgy szedte össze a tányérokat, majd kaparta össze a maradékot ott az asztalon az orrom előtt. Később a másik asztalnál egy mártást is elejtett. Összességében nem sok pozitív tapasztalatot szereztünk ezzel a hellye, biztosan soha nem térünk vissza és nem is ajánlom majd senkinek, hogy betérjen. A személyzetet vagy leváltani vagy oktatni kellene, mert ez nem elfogadható egy magára valamit is adó étteremben.

Hangulat Étterem és Panzió további értékelései

2018.01.21barátokkal
Az arborétum megtekintése után itt szálltunk meg és miután eltérő véleményeket olvastunk az étteremről, így óvatosságból máshol ebédeltünk. De jól is tettük! A szép külső egy kicsit mást takar. Másnapra reggelit kértünk, így erről van véleményem. Bejelentkezéskor kérdezték, hogy mit reggeliznénk,...
2017.08.26családjával
Egy Botanikus kerti sétánk után tértünk be a közelben lévő Hangulat étterembe egy korai vacsorára. A kert zárása előtt félórával érkeztünk, rajtunk kívül senki nem volt az étteremben és később az Arborétum zárása után sem érkezett senki. A hely tiszta és rendezett volt, kedves, előzékeny és gyors...
2017.08.04gyerekekkel
Előre készültünk a helyre, tájékozódtunk. Tudtuk, hogy meleg lesz a Botanikus Kert meglátogatása közben. A Hangulatban klímát ígértek és meg is kaptuk. Két felnőtt és két gyerek alkotja a családunkat. Nem könnyű olyan helyet találni, amivel mindenki elégedett. Ez ilyen volt. A kiszolgálás gyors...