Ízletes étkek, szolid árakon, a vár szomszédságában

Múzeumkert Étterem VárpalotaMúzeumkert Étterem Várpalota a térképen

Átlagos 2016. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 29.
A Thury vár látogatása után érdemes egy ebédre betérni.
Az általunk kóstolt ételek ízletesek voltak, bár picit lehetett volna gyorsabb a kiszolgálás, mert amúgy nem sokan voltak az étteremben.
A pincérhívó nagy ötlet, nem sok átlagos helyen látni.
A pizzánál külön megkérdezték, hogy csípős vagy csemege pepperoni legyen, és nem automatice rakták a csípőset.
A tárkonyos csirkés kajájuk is finom volt, a lányaink jót ettek belőle.
Egy zavaró volt, mikor egy kellemetlen szagú hajléktalan kinézte a falatot az ember szájából (teraszon ültünk), sőt a szomszéd asztal társaságát le is akarta húzni őket, és ezt a személyzet nem torolta meg semmivel, szerintem észre sem vették.
A WC-ben nem tudtam magamra zárni az ajtót, bér csak a gyerek pelusát szerettem volna cserélni elszeparáltan. Lehet a nőiben még pelenkázó is lett volna, nem tudom.

Múzeumkert Étterem további értékelései

2021.06.28a párjával
Mi ma a Közép-Dunántúli Piros túrán jártunk és így érkeztünk e helyre. E vendéglátó helyen van az igazoló pecsét. A pincér hölgy nem tudta, de a kollégája készségesen behívott minket és már hozta is. A védettségi igazolványt is ahogy kell, ellenőrizték. Fogyasztottunk 1 pohár csapolt sört és én...
2020.12.13egyedül
A Múzeumkert nevű központi egységbe azért ültem be, mert társam elment vásárolni valamit, ami engem nem foglalkoztatott különösebben, elektronikai cikk lehetett vagy ilyesmi. Az időt meg jobb eltölteni egy kocsmában. A teraszon ültem le, átnéztem az itallapot, majd némi hezitálás után egy deci...
2020.09.25egyedül
Egy lakótelep parkolójában az egyik autóból ezt ajánlották. menjek le az úton és ez éppen odavezet. Kis megszakítás, hogy közben megnéztem a Thury-várat, ha már éppen arra mentem. Az építésvezető, aki majdnem elzavart, szintén ezt az éttermet ajánlotta a vár mellett. Valami olaszos kaját...