Esős Pünkösd

Múzeumkert Étterem VárpalotaMúzeumkert Étterem Várpalota a térképen

2020. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. május 31.
A várban voltunk és onnan irányítottak át minket e étterembe. A külső részen senki nem volt a rossz idő lévén, benn is csak 1 asztalnál, így hamar kaptunk meg mindent. A választék bőséges. Mi finom csontlevest ettünk, kapros túróval töltött csirkét sült burgonyával és roppanós bundában sült csirkét friss salátával, mártással. Jót ettünk és közben az érdekes fotókat is végig néztük a falon. Szívesen jövünk máskor is.

Múzeumkert Étterem további értékelései

2021.06.28a párjával
Mi ma a Közép-Dunántúli Piros túrán jártunk és így érkeztünk e helyre. E vendéglátó helyen van az igazoló pecsét. A pincér hölgy nem tudta, de a kollégája készségesen behívott minket és már hozta is. A védettségi igazolványt is ahogy kell, ellenőrizték. Fogyasztottunk 1 pohár csapolt sört és én...
2020.12.13egyedül
A Múzeumkert nevű központi egységbe azért ültem be, mert társam elment vásárolni valamit, ami engem nem foglalkoztatott különösebben, elektronikai cikk lehetett vagy ilyesmi. Az időt meg jobb eltölteni egy kocsmában. A teraszon ültem le, átnéztem az itallapot, majd némi hezitálás után egy deci...
2020.09.25egyedül
Egy lakótelep parkolójában az egyik autóból ezt ajánlották. menjek le az úton és ez éppen odavezet. Kis megszakítás, hogy közben megnéztem a Thury-várat, ha már éppen arra mentem. Az építésvezető, aki majdnem elzavart, szintén ezt az éttermet ajánlotta a vár mellett. Valami olaszos kaját...
Károlyi Kastély Hotel & Restaurant Fehérvárcsurgó - Előrefizetési kedvezmény reggelivel