Jó kis hely

Múzeumkert Étterem VárpalotaMúzeumkert Étterem Várpalota a térképen

2020. októberben, egyedül járt ittÉrtékelt: 2020. december 13.
A Múzeumkert nevű központi egységbe azért ültem be, mert társam elment vásárolni valamit, ami engem nem foglalkoztatott különösebben, elektronikai cikk lehetett vagy ilyesmi. Az időt meg jobb eltölteni egy kocsmában.
A teraszon ültem le, átnéztem az itallapot, majd némi hezitálás után egy deci Feind olaszrizling mellett döntöttem.
Ezen kívül volt még pár jobbacska boruk, a sörök és tömények nagy része kommersz volt. 270 forintot fizettem, ami nagyon jó ár/érték arány.
A kiszolgálás kedves.
4 pontot megér nekem a hely.
Múzeumkert Étterem Várpalota - Étlap/itallapMúzeumkert Étterem Várpalota - Külső kép

Múzeumkert Étterem további értékelései

2021.06.28a párjával
Mi ma a Közép-Dunántúli Piros túrán jártunk és így érkeztünk e helyre. E vendéglátó helyen van az igazoló pecsét. A pincér hölgy nem tudta, de a kollégája készségesen behívott minket és már hozta is. A védettségi igazolványt is ahogy kell, ellenőrizték. Fogyasztottunk 1 pohár csapolt sört és én...
2020.09.25egyedül
Egy lakótelep parkolójában az egyik autóból ezt ajánlották. menjek le az úton és ez éppen odavezet. Kis megszakítás, hogy közben megnéztem a Thury-várat, ha már éppen arra mentem. Az építésvezető, aki majdnem elzavart, szintén ezt az éttermet ajánlotta a vár mellett. Valami olaszos kaját...
2020.05.31a párjával
A várban voltunk és onnan irányítottak át minket e étterembe. A külső részen senki nem volt a rossz idő lévén, benn is csak 1 asztalnál, így hamar kaptunk meg mindent. A választék bőséges. Mi finom csontlevest ettünk, kapros túróval töltött csirkét sült burgonyával és roppanós bundában sült...