Thury - Vár

Thury-vár VárpalotaThury-vár Várpalota a térképen

Kihagyhatatlan 2021. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2021. szeptember 6.
Átutazóban Várpalotán a Thury várat néztük meg. A Vár nagyon szép, sok kiállítóterem és változatos kiállítások vannak benne. Legjobban a népviseleti és egyenruhagyűjtemény tetszett. A környezete épp felújítás alatt van, ezlrt a főbejárat le van zárva, a vár körbekerítve, így a hátsó bejáraton lehet bejutni. Erről sehol nem találtunk tájékoztatót, a munkásoktól érdeklődtünk, de nem igazán tudtak segíteni. a fél várost körbekerültük, mire rátaláltunk a bejáratra, de megérte, mert nagyon szép a vár, rendben tartott szép kiállításokkal.

Thury-vár további értékelései

2023.08.26a párjával
Kihagyhatatlan
Várpalotai kirándulás alkalmával néztük meg a Thury Várat. Nagyon látványos, jó állapotban lévő vár. De lehet inkább kastély jelleg. Sok érdekes kiállítás. nem hagyható ki!
2020.09.25egyedül
Várpalotán képzeltem el az ebédemet. Ma már nem megy át a 8-as út a városon, szóval, akkor kitérő és irány a belváros! Találtam is egy kis dimbesdombon egy lakótelepet, ami közel volt a várhoz, megkérdeztem, hát, láss csodát, azt mondták, egész Várpalotán nem kell parkolási díjat fizetni,...
2017.11.08barátokkal
Kihagyhatatlan
2017. októberében átutazók voltunk Várpalotán,mikor a főuton láttunk a Thury várt jelző táblát. Rövid kitérővel betértünk a várba, amit nem bántunk meg. Felújitották az épitményt, nem hivalkodó, nem giccs, nagyon visszafogott - de letisztult. Sok kiállitás, Bányászati Múzeum, rendezvény terem...