Ahol nem ízlett az ebéd

Csendes Pihenő Étterem VásárosdombóCsendes Pihenő Étterem Vásárosdombó a térképen

Átlagos 2021. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. október 30.
Délről északra tartva, Baranyából Tolna felé újra elérkezett a táplálkozás ideje. Ilyenkor néha sokat megy az ember, néha meg beakad valami útközben. Mint például ez a hely is. Elmentünk mellette, visszafordultunk valami szántás szélén, megállapítottuk, hogy sok az autó, biztos jó hely ez, és bementünk, eléggé sokan sok asztalnál ültek is. Egy boxba beültünk mi is. Magyaros a kínálat, csárdajelleg, gondoltam megrövidítem őket egy pacallal, biztos sok van nekik. Először húslevest kértem gazdagon. Nem nagyon soká meg is kaptam. Az idősebbik felszolgáló hölgy kérés nélkül hozott még kenyereskosarat, rajta egy kis tálkában csípős paprikát is, kiskanállal. Ez külön jól jött, mert a levesnek elég halvány íze volt. Mondhatnám, olyan semmilyen, unalmas. Egy fél kiskanál erőspaprika sokat javított rajta, de így meg olyan egyeníze lett, mint bármilyen más levesnek. Reményeimet hát a pacalpörköltbe vetettem. Hiába. Megkaptam, és az sem volt jó. Ha a leves halvány volt és vérszegény. akkor a pacal meg túl fűszeres, vastag zsíros lében úszó, kellemetlen... ráadásul a krumpli is. Nem tudom, mi a rossz egy vízben főtt, sós burgonyában, de ez rossz volt. Van az a pudvás ízű, nem kifejezetten étkezési célokat szolgáló krumpli, amibe néha belefut az ember egy boltban, ez valami olyan volt. Nem fagyott, nem hibás, szép, homogén krumpli és mégis van egy zavaró mellékíze. Hát, így jártam. Még csak azt sem állíthatom, hogy az étteremben főznek rosszul, mert a feleségem teljesen meg volt elégedve a neki kihozott camembert, aszalt szilva, édesburgonya... stb. kompozícióval. A hangulatra még csak rátett, hogy az első boxban ültünk, közvetlenül a pult előtt, és volt egy sor kéretlen dialóg, amit a rövidhajú felszolgáló úr a pultból folytatott egy másik ott dolgozó hölggyel, hogy ő mennyre ráb***tt valamire, vagy csak rá fog b**ni, de ezt kifejezést mindketten elég sűrűn használták, csak ez ütötte meg mindig a fülemet, Na, erre nem volnék kíváncsi egy étteremben. Szóval, ez a találkozás ezzel az étteremmel nem volt egy sikertörténet.
Csendes Pihenő Étterem Vásárosdombó - Étlap/itallapCsendes Pihenő Étterem Vásárosdombó - Étlap/itallapCsendes Pihenő Étterem Vásárosdombó - Étlap/itallapCsendes Pihenő Étterem Vásárosdombó - EgyébCsendes Pihenő Étterem Vásárosdombó - BelsőCsendes Pihenő Étterem Vásárosdombó - Étel/italCsendes Pihenő Étterem Vásárosdombó - Étel/italCsendes Pihenő Étterem Vásárosdombó - Étel/italCsendes Pihenő Étterem Vásárosdombó - BelsőCsendes Pihenő Étterem Vásárosdombó - Belső

Csendes Pihenő Étterem további értékelései

2023.02.02gyerekekkel
Történt értékelésem írása előtt egy órával hogy csörög a telefon,a tulaj volt megkérdezte hogy átvettem e a kiszállítással a futárral e egy családi pizzát én jeleztem neki hogy igen.A válasza igen meglepő volt,nem nézem meg hogy mit rendeltem.Kerdezte hogy megvan e én válaszoltam hogy igen a fele...
2019.10.01a párjával
Pécsről hazafelé menet láttuk meg váratlanul az éttermet. A rengeteg autó a parkolóban ijesztően hatott, de ez inkább jót jelentett:) Házias jellegű ételek, nagy választék, udvarias kiszolgálás. Árfekvése elfogadható. Egyedül a kiszolgálás ütemével volt gond, jól megvárattak bennünket-főként...
2019.07.20családjával
A kedves és gyors pincérnő úgy látszik, hogy elment. Helyette láttunk 6 lassú pincért. Azaz időnként láttuk őket, mert 15-20 percre eltűntek. Hozzá teszem, hogy kb 5-6 asztalnál ültek.Arra tippeltünk, hogy bent légkondi volt, kint meg meleg, ezért nem akartak kijönni.:) Fél adag rántott hús, sült...