Éhesen mentünk tovább

Halász Vendéglő VecsésHalász Vendéglő Vecsés a térképen

Gyenge 2022. januárban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2022. január 3.
Nagyon tetszett kivülről ez az étterem, ezért vasárnap este betértünk ide vacsorázni. Sajnos ebből nem lett semmi. Negyed órát vártunk az étlapra, majd ujabb negyedóra múlva jött a felszogáló lány a rendelést felvenni.
Újabb negyedóra elteltével jött vissza, hogy a háromféle megrendelésből egyik sincs . Hívatkozás az volt, hogy 3 napig nem voltak nyitva. A változtatott rendelést újabb negyedóra alatt sem sikerült továbbítani a konyha felé.
Ekkor megúnván a packázást kértük a sztornózást és éhesen elhagytuk az éttermet.
Halász Vendéglő Vecsés - EgyébHalász Vendéglő Vecsés - Egyéb

Halász Vendéglő további értékelései

2018.12.30családjával
A Halász étterembe családi körben ültünk be legutóbbi brüsszeli utunk előtt négyen. Ettünk egy két személyes tálat, mely beillett volna háromszemélyesnek is, rajta átlagos töltött s nem töltött sült húsok meg hal, továbbá halászlét, ami élvezhető volt, pontyból készült, a hal jó volt benne, a lé...
2018.06.24barátokkal
Finom,ízletes ételeket ettünk a Halász Vendéglőben.A kiszolgálás udvarias és gyors,az ételek finomak és bőségesek.Árban is megfelelő.A hely nagyon hangulatos,telt háznál sem zsúfolt.Könnyen megközelíthető helyen van és a parkolás sem problémás. Az étlap választéka megfelelő,mindenki talál kedvére...
2018.05.10a párjával
Nem először ettünk már ebben a vendéglőben. Megfordultunk itt, amikor a reptérre mentünk, de Budapestre jövet-menet is megálltuk már itt ebédelni.Sőt, családunk más tagjai is megfordultak már ebben az étteremben, a mi javaslatunkra. Ez is csak azt bizonyítja, hogy jó tapasztalatokat szereztünk,...