Editmami étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Editmami értékeléseit!

Olvasd el Editmami étterem értékeléseit!

Editmami értékelései

Csábító piros-fehér kockás -

Paprika Jancsi Étterem Budapest

2018. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. január 16.
Már nagyon régóta nézegettem a Ráday utcában járva ezt a csinos teraszos kis éttermet. Most végre sikerült belülről is megismerni, mert a hideg idő miatt a terasz már nem üzemel. A vendégek fogadása osztályon felüli. A boltvezető kedvessége, figyelmessége példamutató. A hely kellemes,családias. Az ételek finomak. Most már biztos, hogy nyáron visszatérünk.
Gyorsan, olcsón finomat. -

Lehel Íze Gyorsétterem Budapest

2019. januárban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2019. január 16.
Nem tartozik az elit helyekhez, de finoman főznek. Ha a városban több elintéznivalónk van, ide térünk be ebédelni. A pesti gyorséttermek közül a legjobb. Fő előnye, hogy olcsó. Vasárnap még kedvezményesebb árai vannak. Aki hamar akar finomat enni, annak ajánlani tudom, mert óriási választékuk van. A minőségre jellemző, hogy mindig telt házzal üzemel.
2019. decemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. január 1.
Előszilvesztert és házassági évfordulót tartottunk a gyerekekkel ebben a szuper étteremben. A tulajdonos fogadja a vendégeket és a visszatérőket még egy év után is megismeri. A rendelést pillanatok alatt az asztalhoz varázsolják, pedig helyet csak előzetes foglalással lehet kapni. Az ételek minősége és mennyisége kifogástalan. A kiszolgálás osztályon felüli.
Értékelt: 2018. december 29.
Szállásunkhoz legközelebb ez az étterem volt. Nagyon csábító menü ajánlatok és a kedves felszolgáló hívogatott be. Ünnep lévén minden volt, mi szem-szájnak ingere. Mi azonban csak a menüt kértük. Az ételek finomak és elegendőek voltak. Egyébként nem csalódtunk, mert még mindig olyan jó a konyhájuk, mint két évvel ezelőtt, amikor véletlenül épp torkos csütörtökön jártunk ott.
Csábító kivül-belül -

Al-hamra Étterem Hajdúszoboszló

Értékelt: 2018. december 29.
A sétáló utcán járva megtetszett ez a bent is hangulatos étterem. A finom nagy adag sült oldalasok után jól esett a cseresznyés colada. A kiszolgálás és az ételek minősége kifogástalan volt. Szerencsére napközben nem volt sok vendég, mert este tele volt. Igy szép kényelmesen falatozhattunk. Itt is kitettek magukért az ünnepre való tekintettel, de ez igy volt kerek.
Értékelt: 2018. december 29.
A fürdőből éhesen kijöve a legolcsóbb és legváltozatosabb menűk kózül választhatunk ebben az étteremben. Nagyon udvarias kiszolgálás és most az ünnepekre gyönyörűen kidíszitve várta vendégeit. Az ételek a szokásos minőségben és mennyiségben változatlan olcsó árakon. Ezt nem érdemes senkinek kihagyni, aki nem akar főzni az üdülése alatt és nem szállodában étkezik.
Ezt a csárdát sosem hagyjuk ki. -

Halászcsárda Hajdúszoboszló

Értékelt: 2018. december 29.
Szoboszlón járva itt eszünk mindig egy jó kis gulyást. Az étterem külleme és a felszolgálok is nagyon kellemes hangulatot árasztanak. Szoboszlóra különben is jellemző, hogy jobbnál jobb éttermei vannak. Az árak is változóak, de mindre jellemző a vendégszeretet. A karácsonyi ünnepekre való tekintettel, még több mindent beleadnak, hogy a vendég jól érezze magát.
Kissé drága, de nagyon hangulatos -

Kemencés Csárda Hajdúszoboszló

Értékelt: 2018. december 29.
Ünnep lévén megengedtük magunknak, hogy betérjünk ebbe az impozáns étterembe. Sajnos csak egy kis édességre futotta, de az udvarias személyzet azonnal ugrott és pillanatok alatt előttünk volt a finom
somlói. A karácsonyi diszítésük nagyon ötletes volt és a régiségektől szinte múzeumban éreztük magunkat. Azt hiszem ezt sem fogjuk kihagyni a nyáron.
Előkelő berendezés és hangulat -

Azték Kávézó Hajdúszoboszló

Értékelt: 2018. december 29.
1 hetes Szoboszlói tartózkodásunk alatt kipróbáltuk az eddig általunk még nem látogatott éttermeket. Az Azték kávézó forralt borral csalogatta be a fázos vendégeket. Mi is azért mentünk be és nagyon meglepett ez az igényes és kényelmes környezet. A vörös forralt bor és a különleges amorettos kávéjuk nagyon finom volt. Legközelebb már semmiképpen nem hagyjuk ki.
Panoráma felső fokon -

Hotel Tókert étterme Lillafüred

2018. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. december 15.
Lillafüredi sétánk során betértünk egy jó kis forralt borra és kávéra a presszó részre. Meglepetésünkre a forralt bort teljesen frissen, akkor készitették, amikor megrendeltük. Nagyon jól esett. Az étterem szépen feldiszítve éppen csoportot várt ebédre. A tiszta üveg étteremből a Hámori tóra nyílik kilátás, ami pluszt ad a kellemes étkezéshez és üldőgéléshez egy kiadós séta után.