Editmami étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Editmami értékeléseit!

Olvasd el Editmami étterem értékeléseit!

Fradisok öröme -

Pálya Vendéglő Budapest

2020. szeptemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. október 9.
Fradi szurkolók esküvői vacsorájára szóló meghivót kaptunk ebbe az étterembe. Az épűlet egy foci pálya szélén áll. Egyszerű, családias hely. Az előtérben fradis kupák és emlékek vannak kiállítva. Az asztaldíszek is zöld-fehérek voltak. A személyzet figyelmes, udvarias. Az ételek minósége és mennyisége megfelelő volt. Csodás 3 emeletes tortát készítettek.
Szuper szórakozás -

Budapest Park Budapest

2020. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 20.
Bödöcs Tibor előadását néztük meg, melyet itt a Budapest Parkban tartott meg a virus miatt. Nagyon kellemes kerthelyiség,jó megközelíthetőséggel. Egyetlen hibája, hogy a vonat zaja olykor elnyomta az előadó hangját. Gondolom a hangos koncerteket nem zavarja. Az ital kinálat megfelelő volt, de borzalmasan drága.
Ár-kiszolgálás nincs összhangban -

Legénykert Étterem Budapest

2020. augusztusban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2020. augusztus 15.
Buszvezető barátommal az 1 órás kései ebédszünetet kihasználva betértünk ebbe az árnyas kerthelyiségbe. Sajnos nem volt minden leves, ami az étlapon szerepelt. A felszolgálót kértük, hogy az időnk megszabott, ha lehet férjen bele a rendelésünk. Rajtunk kivül csak 2 asztalnál ültek. Kissé flegmán szólt vissza, hogy mehetünk a következő busszal is.
finom sőrők -

Kifli & Kocsma Budapest

2020. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. augusztus 15.
Egy kis kirándulás után megszomjaztunk egy jó hideg sőrre. A busz megálló közelében találtuk ezt az érdekes nevű kocsmát. Belűl azonban nagyon kulturált, kellemes hely. Sokféle kézműves sőr választékkal. Étvágy gerjesztő volt a friss kiflik választéka sőr korcsolyának. A személyzet kedves, udvarias. Máskor is felkeressűk ezt a jó hangulatú helyet.
2020. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2020. július 29.
A távolságtartás miatt sajnos csak most jött össze a család az elmaradt szülinapok, anyák napja és érettségi vizsga, illetve már a sikeres egyetemi felvételi megünneplésére. Ezt a különleges helyet választottuk mindenki kívánságára. A futószalagon finomabbnál finomabb ételek csábítottak. Remek hangulat,ínycsiklandozó ételek. Minden különlegességet megkóstoltunk.
2020. júliusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. július 20.
Sétálgatás közben bukkantunk erre a jó kis barlangra. Nagyon tetszetős külső és belső tér. Jó idő lévén kellemes volt a barlangban űcsőrőgni. Vendégszerető kedves, udvarias kiszolgálás volt. Vendégek pedig csak mi voltunk. Az árak kissé magasak, de finom szendvicsek és jó kávé volt. Remélem még a családdal is ellátogatunk ide, mivel kedveljűk az ilyen külőnleges helyeket.
Kellemes hely -

Révkapu Kávéház Vác

2020. júliusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2020. július 20.
A városban sétálva akadtunk rá erre a hangulatos étteremre. Jó idő lévén a teraszon sikerült helyet találnunk, de a belső része is nagyon hangulatos. Múzeumnak is megfelelő. Az étel választék bőséges és az adagok is. Telt ház lévén a kiszolgálás mégis gyorsan, profi módon történt. Az italválaszték is remek váci különlegességekből volt.
Finom egészséges ételek -

VegaCity Budapest

2020. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2020. július 5.
Unokám kedvéért mentünk ebbe az étterembe, mert áttért a vega étkezésre. A helyiség nagyon tetszetős, világos, tágas. Ebédidő elmúltával szerencsére kevesen voltak. A kiszolgáló gyors és kedves volt. A rántott padlizsán nagyon jóízű volt és bőséges a kukoricás rizzsel. Igaz, hogy itt dekára mérik az adagokat, tehát ki-ki igénye szerinti mennyiséget fogyaszthat.
Kiváló ételek jó áron -

Capitano Pizzéria Keszthely

2020. júniusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. június 18.
A Balaton parti séta után megéhezve tértünk be ebbe a kerthelyiségbe. Nagyon inycsiklandozó pizzák és finom ételek voltak. A kiszolgálás kifogástalan és vendégbarát. Velős piritós kenyeret kértünk és egy pizzát. Mindkettő nagyon finom volt. Ha erre járunk máskor is betérünk ide, mert nagyon kellemes volt a környezet is és a vendéglátás minősége is.
Hangulatos kerthelyiség finom ételek -

Papa's & Mama's Étterem és Kávéház Hévíz

2020. júniusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. június 18.
Kerestünk egy jó ebédelőhelyet, igy bukkantunk rá erre a kellemes kerthelyiségre, ahol a csobogó víz hangja volt az aláfestő zene. nagy öröm volt, hogy a kevés helyen kapható finom békacomb is szerepelt az étlapon. Az ételek finomak és megfelelő mennyiségüek voltak, jó áron. Sajnos a személyzet eléggé tapasztalatlan volt, de nagyon igyekezett.