egyen olcsón sokat egy jó helyen !

Vadászi Étterem VecsésVadászi Étterem Vecsés a térképen

Kiváló 2014. márciusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 20.
párom talált rá erre az étteremre és rögtön meginvitált engem hogy próbáljuk ki együtt is neki nagyon megtetszett nagyon olcsó árért lehet svédasztalról étkezni------hát volt némi fent tartásom ezzel kapcsolatban elmentünk szétnéztem a helység megfelelt nem volt semmi ellenérzésem elsőre, hát megnéztem a felhozatalt és meglepődtem, volt tényleg mindenféle étel a a nagy bendőjűeknek és a trendin étkezőknek is, valóban mindenki talál magának megfelelőt a választékban. az ételek minőségével sem volt problémám aminek sülve kellett lennie pl az meg is volt sülve. a dolgozók sürögtek--forogtak hozták mindig a friss ételeket,
kedvesek voltak ha kellett valami azonnal töltötték, látszott itt nem igazán van másnapi maradék. végeredményben tetszett minden finom volt az aznapi menü és pukkadásig ettük magunkat-pedig nem is akartam ennyit enni.
az ára szuper volt és azóta már nagyon sokszor voltunk ebben az étteremben sőt családi rendezvényeket is tartottunk már ott pl : születésnap
ajánlom mindenkinek hogy látogasson el ő is oda és nézzen szét egyen jót!

Vadászi Étterem további értékelései

2018.02.04családjával
Vecsésen járva mindig betérünk az étterembe.Kitűnő ételek.ízek svédasztalos kínálatban és mindezek mellett,baráti árakon.Az étterem hangulatos,családias.Akármikor betérünk ide az ételek kiválóak,széles választékúak. Mindenkinek csak ajánlani tudom,próbálja ki egyszer.Visszatérő lesz.
2017.08.15a párjával
Egy ideje készültünk már meglátogatni a helyet, csak a viszonylag korai zárás miatt most került sor rá. Rendkívül széles ételválasztékkal, kiváló ár/érték aránnyal dolgoznak. Nyüzsgött a hely a gyerekektől. A felszolgáló hölgyek mosolygósak, kedvesek. Az ételek jó ízűek. A helyiség kissé...
2017.05.10családjával
A vecsési Vadászi Éttermet közel 20 éve ismerem. Anno, amikor még nem korlátlan ételfogyasztás volt, akkor is kiválóan főztek, a kiszolgálás udvarias volt akkor is és most is. Több alkalommal - valamilyen ünnep alkalmából - ott ebédeltünk. A minőség semmit sem változott. Mióta korlátlan...