Séta a tóparton

Velencei-tó VelenceVelencei-tó Velence a térképen

Átlagos 2022. áprilisban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2022. szeptember 17.
Már jó ideje nem jártunk a Velencei - tó környékén, így egyik hétvégén ezt a programot terveztük. Még szezon előtt voltunk, de a parton már volt egy kis élet, kirakodó vásárok, az étkezdék is nyitva voltak. Viszont a tó - hát hagy maga után egy kis kivetnivalót. Nem igazán csábítana, hogy ebben nyáron fürödjek. Sok volt az elhullott hal tetem, nem éppen volt tiszta a víz. Sétálni nem volt rossz a parton, de fürödni semmiképp nem térünk vissza.
Velencei-tó Velence - EgyébVelencei-tó Velence - EgyébVelencei-tó Velence - EgyébVelencei-tó Velence - EgyébVelencei-tó Velence - EgyébVelencei-tó Velence - Egyéb

Velencei-tó további értékelései

2024.02.26gyerekekkel
A mai napra a Velencei-tó megkerülése volt a cél és sikerült is teljesíteni.Jól kifáradtunk,mert néha széllel szembe tekertünk. A tó mentén strandok, nádasok mellett, és patakparton gurultunk. A kilátóból a nádas élővilágát csodáltuk: madarakat a messzességben. Az ebéd a Kanyar büfében...
2022.09.17
Kihagyható
Székesfehérváron éltem 18 éves koromig, onnan a Velencei-tó autóval kb. 10 perc, vonattal sem sokkal több. Mindig nagyon vártuk, hogy jöjjön a jó idő, és lehessen végre fürdeni a tóban. Emlékszem, volt 1-1 olyan év, amikor már május 1-én meg lehetett mártózni az akkor persze eléggé hűs vízben, de...
Hanga-lak Velence - Augusztus 20.