Második esély

Chianti Étterem VeszprémChianti Étterem Veszprém a térképen

2016. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. június 2.
Néhány éve már jártam itt, akkor nem nyerte el a tetszésemet, de most úgy gondoltam adok az étteremnek még egy esélyt! Milyen jól tettem! :) Fiammal tértünk be ebédelni, mivel remek idő volt a teraszon ültünk le, ami nagyon kellemes. A felszolgálóra sem kellett sokat várni, nagyon hamar ott termett! Libamájas jércemellet rendeltünk, karottás zöldségpürével. Az ételnek a látványa és az íze is kiváló volt! A hús nagyon finom omlós szinte elolvad az ember szájában, a zöldségpüré is ízletes, a mellé tálalt répa, pedig kellően ress, de már mégsem kemény, szóval tökéletes! A nagy kedvenc mégis a finom friss (még langyos volt) olasz kenyér volt házi vajjal, amit a várakozás idejére szolgáltak fel! Mindehhez megkóstoltuk a helyben készített limonádét ami szintén kitűnő volt. Pincérünk kedves, udvarias és nem tolakodó! Igazán kellemesen éreztük magunkat!

Chianti Étterem további értékelései

2018.06.25gyerekekkel
Szerintem többen jártak már úgy, hogy egy sok-sok éven keresztül megbecsült hely előnyére, vagy éppen hátrányára megváltozik. Így volt ez a veszprémi Chianti étteemmel is. Bezárt, majd hónapok múlva teljesen új személyzettel újra megnyitott. Újragondolt ételekkel találkoztunk, melyek merőben...
2017.01.04barátokkal
Egy két napos veszprémi tartózkodás során látogattuk meg az éttermet egy barátommal. A környezet szép, a pincérek kedvesek és udvariasak. A várakozás idejére felszolgált friss olasz kenyér volt házi vajjal kiváló. Jómagam kedvelem a különlegesebb ételeket, kecskesajtos túrógnocchit ettem füstölt...
2016.11.30kollégákkal
A sikeres év lezárását ünnepeltük tavaly a kollégákkal itt. A hangulat fantasztikus, a kő és a fa találkozása nagyon jó milliőt teremt. Degusztációs menüt választottunk egy bor sorral. Így részünk volt a kacsa, vaddisznó, nyúl, szarvas felhozatalban, a fantasztikus borokról nem is beszélve....
Hotel Historia Malomkert Veszprém - Augusztus 20.