Korai vacsora

Horváth-kert Vendéglő VeszprémHorváth-kert Vendéglő Veszprém a térképen

Kiváló 2020. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2020. szeptember 17.
Tegnap jártam barátnőmmel korai vacsorát enni a veszprémi Horváth-Kert vendéglőben. A szép, napos időben a teraszon foglaltunk helyet. Amikor csak lehet, ott ülünk le, mert igazán kellemes ott étkezni. Ahogy korábban, most sem csalódtam: gyors és kedves volt a kiszolgálás. Bőséges adagokat kaptunk, ahogy máskor is, ízletes volt minden falat. Limonádékból (is) széles volt a választék, a maracujás mellett döntöttem. Valóban maracuja íze volt, nagyon ízlett. Az étteremben telt ház volt, ahogy legtöbbször, nagyon sok ember szereti méltán ezt a helyet. Több, mint húsz éve rendszeres vendégük vagyok, gyakran megyünk a családdal, barátokkal falatozni egy jót. Mindenkinek ajánlom, aki kedveli a magyaros, hagyományos ételeket. Napi menüt is kínálnak.

Horváth-kert Vendéglő további értékelései

2022.10.14barátokkal
Nem először voltunk itt és eddig minden esetben nagyon pozitív volt a véleményünk. Családi vállalkozás, nagyon szépen felújÍtott bel- és kültér. A pincérek és felszolgálók minden alkalommal nagyon kedvesek, segítőkészek voltak. Az ételek sok félék és igazi házias ízek, nagy adagok. Ár/érték...
2019.06.04a párjával
Évente többször vagyunk a Horváth Kert vendégei. Szívesen visszük ide barátainkat, ismerőseinket is. Nagyon ízletesen főznek. Kedves a személyzet. Kellemes a terem és a terasz is. A helynek családias varázsa van. Csak jót tudok róluk mondani. Jó szívvel ajánlom mindenkinek. Kedvencem a...
2019.03.28a párjával
Többedik alkalommal jártunk itt, eddig csak jó tapasztalataink voltak. Igaz szinte biztosan szükséges az asztalfoglalás, de ez manapság már nem kirívó, sőt! A kiszolgálás mindíg korrekt, ahogy a választék is jó, az adagok bőségesek és árban is teljesen rendben van. Általában két személyes...
Hotel Historia Malomkert Veszprém - Augusztus 20.