Rekkenő hőség,rettentő ételek

Kovács-Kert Étterem VisegrádKovács-Kert Étterem Visegrád a térképen

Gyenge 2015. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. július 23.
2015.07.18-án a család nyakába kapta a lábát és elindult hajókázni a Dunán.Visegrád mellett döntöttünk, nem szegte kedvünk a 38 fok sem.Az étterem nagyon messze volt a kikötőtől, ahová gyalog mentünk, ami jó fél óra séta volt.Az étterem teraszán egy nagyon kedves pincérfiú fogadott minket, ám az ételek szörnyűek voltak.A gyümölcsleves ugyan hideg volt, de a "Tesco gazdaságos típusú" meggybefőttből készült, mely kissé rohadt, barnás gyümölcsökből állt, a gyerek a második kanál után abbahagyta.A második fogás nekünk nem volt kifogásolható, mert a csirkemellet azért nem rontja el senki, de a férjem kért egy specialitásukat bizonyos Kovács tálat(azt hiszem így hívják)amiben olyan undorító kb. 2 cm vastagságú,késsel lefaragott tarjadarab volt beletöltve, amit a férjem,aki mindenevő sem tudott megenni.Még szerencse,hogy a család többi tagja egy kétszemélyes tálat kért, amin azért nem voltak rosszak a húsok, de köret alig volt hozzá és tocsogott az olajban a steakburgonya.A desszertnek kért fagyikehely, is elég rossz minőségű fagyiból volt és mire kiért vele a pincér a tejszínhab elfolyt.Ami a fizetés utáni fél órát illetni,hát még jó,hogy volt a közelben egy játszótér,ahol lehetett a mosdót használni.Sajnálom, hogy mi pórul jártunk, higgyétek el nem vagyunk puccos család, de ez gáz volt nagyon.KB. egy közép kategóriás középiskola menza minőségével hasonlítanám össze.Ha jót akartok nem mentek oda.
Tisztaság:Gyenge

Kovács-Kert Étterem további értékelései

2022.09.16a párjával
Nagyon finom ételeket kaptunk most a héten. A kiszolgálás figyelmes volt. Tetszett a házias jelleg,a beszélgetés. Legközelebb is jövünk. Minden jót kivánunk Kovács kert
2021.03.08gyerekekkel
2020 nyarán nyaraltunk a Dunakanyarban, amikor is többször betértünk ebbe az étterembe. Végtelenül kedves, figyelmes kiszolgálás, ízletes ételek, és hangulatos hely várja az ide betérő vendégeket. Csak ajánlani tudom.Rosszul evő kicsi lányunk is jóízűen fogyasztott.Mikor a pincér meghallotta,...
2020.08.23családjával
Minden évben kirandulunk erre, és már régóta terveztük, hogy betérünk ide. Kár volt! Halászlét, sült halat és rántott velőt kértünk. A kiszolgálás átlagos volt, a 2 hölgy kedves volt, a férfi pincér kissé unott. Ő hozta ki a 3 ásványvizet, amit ki sem öntött, csak kihozts a 3 üveget, oszt jó...