Kellemes hely, máskor is ennék itt!

Ördögmalom Erdei Étterem VisegrádÖrdögmalom Erdei Étterem Visegrád a térképen

2016. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. október 31.
Két napja mentünk barátokkal egy kis "lájtos" kirándulás-séta után az étterembe. Nagyon hideg volt kinn, és kívülről nagyon úgy tűnt, hogy a belső rész már tele van, szerencsénkre volt még egy szabad asztal, kellemes meleg volt benn. Udvarias, kedves pincérek fogadtak bennünket. Hagymakrémlevest cipóban ettünk mindannyian, nagyon finom volt. Annyira sok és tartalmas volt, hogy már főételt nem is ettünk. Bár azt hozzáteszem, hogy a főételek elsősorban pisztrángos és vad ételek, másból kissé kevés a kínálat, de aki ide betér, valószínűleg tisztában van ezzel. Desszertet ettünk: palacsintát és somlóit. Nekem a palacsinta tésztája egy picit zsíros volt, de egyébként rendben volt. Italként teát kértünk, és én nagyon nem szeretem, ha a forró vízben ázott teafiltert hoznak ki. Na kérem szépen, ez itt nagyon rendben volt: forró víz, külön kistányéron filter, citrom, méz, cukor. Így kell ezt csinálni. Nem nagy dolog, de számomra fontos. A fizetésnél kicsit nehézkesen tudtuk "felvenni a szemkontaktust". Összességében másnak is ajánlom az éttermet, ugyan nem ez a kedvenc, de máskor is szívesen visszatérnék ide!

Ördögmalom Erdei Étterem további értékelései

2022.08.16barátokkal
Megérkezvén Visegrádra még nem lehetett elfoglalni a szobánkat a szálláson, így a közeli erdő felé vettük gyalogosan az irányt, elsétáltunk az Apátkóti-völgyben az Ördögmalom vízesésig. A játszótér mellett láttuk meg az éttermet, ahová már akkor is szívesen betértünk volna, de akkora tömeg volt,...
2022.06.06családjával
Még a vírus előtt voltunk itt. Tárkonyos ragulevest, hagymakrém levest,és Sült szarvas burgonyakrokettel ettünk. Akkor kiváló ízletes volt. Mai nap ugyanezt fogyasztottuk. Hatalmas csalódás volt semmi íze nem volt egyik ételnek sem.Nem ajánlom senkinek én sem térek vissza többé.
2021.09.08egyedül
Az étterem szép helyen van az étel amit ettem finom volt és megfelelően volt elkészítve! Viszont a végén mikor a fizetésre került a sor észrevettem, hogy 400Ft-al többet számoltak mint ami az étlapon szerepelt! Azt a választ kaptam, hogy szervízdíjat számoltak hozzá, viszont erről nem...