Pisztráng ebédre az erdőben...

Ördögmalom Erdei Étterem VisegrádÖrdögmalom Erdei Étterem Visegrád a térképen

2018. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. július 25.
Nyaralás Visegrádon... Nem ismertük ezt az éttermet. A pisztrángos tavakhoz indultunk és így fedeztük fel az erdő közepén . Mivel vad és pisztráng a specialitásuk, sőt van halfüstölő is az udvaron, mellettük döntöttük. A füvészkert szomszédságában az erdő közepén, tiszta levegőn...gyönyörű hely. Hétköznap voltunk és elsőként érkeztünk nyitás után, így szinte azonnal kaptuk az étlapot. Folyamatosan érkeztek utánunk, nem kevesen. Mindenképpen pisztrángot akartunk ebédelni, és jól tettük. A pisztrángtelep most nem volt nyitva, de máskor az ott kifogott halat, amihez adnak pecabotot, csalit is, el lehet vinni az étterembe és azt sütik meg. Aki szereti a pisztrángot, ajánlom ebédeljen az Ördögmalom Erdei Étteremben bátran.
Ördögmalom Erdei Étterem Visegrád - Étel/italÖrdögmalom Erdei Étterem Visegrád - Külső képÖrdögmalom Erdei Étterem Visegrád - Külső képÖrdögmalom Erdei Étterem Visegrád - Külső képÖrdögmalom Erdei Étterem Visegrád - Étel/ital

Ördögmalom Erdei Étterem további értékelései

2022.08.16barátokkal
Megérkezvén Visegrádra még nem lehetett elfoglalni a szobánkat a szálláson, így a közeli erdő felé vettük gyalogosan az irányt, elsétáltunk az Apátkóti-völgyben az Ördögmalom vízesésig. A játszótér mellett láttuk meg az éttermet, ahová már akkor is szívesen betértünk volna, de akkora tömeg volt,...
2022.06.06családjával
Még a vírus előtt voltunk itt. Tárkonyos ragulevest, hagymakrém levest,és Sült szarvas burgonyakrokettel ettünk. Akkor kiváló ízletes volt. Mai nap ugyanezt fogyasztottuk. Hatalmas csalódás volt semmi íze nem volt egyik ételnek sem.Nem ajánlom senkinek én sem térek vissza többé.
2021.09.08egyedül
Az étterem szép helyen van az étel amit ettem finom volt és megfelelően volt elkészítve! Viszont a végén mikor a fizetésre került a sor észrevettem, hogy 400Ft-al többet számoltak mint ami az étlapon szerepelt! Azt a választ kaptam, hogy szervízdíjat számoltak hozzá, viszont erről nem...