Terasz csak dohányzóknak

Bacchus Étterem VonyarcvashegyBacchus Étterem Vonyarcvashegy a térképen

Gyenge 2019. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. október 20.
Balatoni kirándulás alkalmával szerettük volna kipróbálni az éterem nyújtotta kulináris élvezeteket,de rosszul sült el a dolog. Amikor mentünk tele volt az étterem, de nem voltunk még éhesek így visszafelé tértünk be. Két asztal volt csak foglalt a teraszon, a belső helyiség teljesen üres volt. Gyönyörű napsütéses őszi idő volt és mivel az egyik társaság időközben elment és a másik pár kisgyermekkel pont evett leültünk a teraszra és rendeltünk ételt-italt. A pincér elfelejtette közölni, hogy csak gépi üdítőt szolgálnak fel, amit soha nem rendeltünk volna. A következő pofon akkor ért minket amikor a gondos családapa megérkezett anyukával és csemetéjével és a pincér hölgy majd összetörte magát úgy rohant a hamutartóval. Természetesen a dohányzó családfő a mellettünk lévő asztalt találta a legmegfelelőbb helynek és amikor vették fel a rendelésüket már fogta a cigis dobozt és az öngyújtót, mert anélkül mégsem lehet leadni a rendelést, hogy rá ne gyújtana. Én ekkor felálltam és töröltettem a rendelésünket, az el nem fogyasztott gépi üdítőt kifizettük és távoztunk volna, de még le sem értünk a lépcsőn a pincér és a kulturált dohányos vendég elkezdtek Minket kibeszélni. Visszamentem és elmondtam, hogy nem akarjuk dohányfüstben elfogyasztani a vacsoránkat. Még most is ott állnak-ülnek és nem értik mi is volt a bajom hiszen szabadtérben (a dohányosok szerint) nem lehet zavaró a füst és a passzív dohányzás sem káros. Tudom, hogy az Én bajom, hogy zavar a füst és a bűz, de szerencsére vannak már jobb helyek ahol a teraszon nem lehet dohányozni, hanem távolabb van egy kijelölt dohányzóhely és így azok is kiülhetnek a szabad levegőre elfogyasztani a jól megfizetett ebédet, vacsorát akiket zavar ha evés közben az orruk alá fújják a füstöt.

Bacchus Étterem további értékelései

2021.03.13a párjával
Helyiek ajánlására kerestük fel az éttermet, és egyáltalán nem csalódtunk... Ottlétünk alatt kétszer is ellátogattunk ide. Egyik alkalommal nyitás előtt érkeztünk, de ennek ellenére nagyon kedvesen fogadtak, és nyugodtan fogyaszthattunk italokat a konyha nyitásáig! Az ételeket csak ajánlani...
2018.06.30a párjával
A kiszolgálás gyors és kedves volt. Az ételek minősége igen furcsa.A húsok mócsingosak voltak,így az íze is élvezhetetlen volt.
2017.08.10családjával
Egy éve férjemmel jártam ebben az étteremben. Akkor mindennel meg voltunk elégedve. Ezért idén a nyaralásunkkor a családot is elhoztuk ide vacsorázni. Nagyot csalódtunk az ételek minőségében és mennyiségben is. A harcsapaprikásban mindössze 2 kicsi kocka hal volt. A többi étel nem volt igazán...
Zenit Hotel Balaton Vonyarcvashegy - Napi árak félpanziós ellátással
Zenit Hotel Balaton Vonyarcvashegy
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel