Kellemes, egyszerű

Édenkert Csárda & Fogadó ZagyvaszántóÉdenkert Csárda & Fogadó Zagyvaszántó a térképen

2016. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. október 18.
Párommal és szüleivel voltunk itt vacsorázni, szülinapot ünnepelni. Ők már ismerték ezt a helyet, sokszor járnak ide, én még nem voltam korábban. Némelyik ételt nagyon eltalálják, és nagyon jól elkészítik, de van amelyik csak középszerű. Az adagok megfelelőek voltak, és valószínűleg, ha erre járunk, legközelebb is betérünk. Összességében kellemes volt, de nem túl puccos az étterem, inkább egyszerű.

Édenkert Csárda & Fogadó további értékelései

2023.08.27a párjával
Ötven éve dolgozom én is ebben a szakmában, de ami történt velünk ebben az étteremben, el sem akartam hinni. A párommal rendeltünk két újházi levest, és nyugodtan vártunk. Egy félóra után felálltunk, és úgy gondoltuk erről ennyit. Ahogy szóvá tettem a tulajdonosnak a történteket, elkezdett...
2023.04.10a párjával
Húsvét hétfőn foglalás nélkül tértünk be ebédelni.Kedves fogadtatásban volt részünk.Nem kellett sokat várnunk az ebédre,és mindennel elégedettek voltunk.Nem először voltam itt,de máskor is jövünk még.
2022.03.17egyedül
Ez úgy jött össze, hogy azt terveztem, hogy majd Hatvanban eszem valamit. Közben megpillantottam ezt a helyet az út túloldalán, olyan bizonytalan volt ránézésre, hogy nyitva van vagy nincs, és éppen párszáz méter után jött egy körforgalom és ott vissza is fordultam. Így vetődtem ide. Hát, hogy...