Jó kis Csárda az út szélén!

Vadászcsárda ZalacsányVadászcsárda Zalacsány a térképen

Kiváló 2017. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. január 31.
Régi Csárda, csodálkoztam is, hogy nem volt fent az oldalon. Amióta emlékszem, ez a Csárda ott áll az út szélén.
Csárdára jellemzően hangulatos, vadász trófeákkal, de hála égnek nem csak vadételek közül lehet választani. Az étlap mindenre kiterjedő, választékos, biztos talál magának kedvére valót az ember, akár tradicionális, akár mai modern ételeket keresünk. Több kiszolgáló gyorsan, kedvesen teszi a dolgát. Borválaszték kitűnő, köztük kedvenc boraimmal, a Veress Pincészet kiváló boraival. Az ár értékarány reális.
Az étel ízletes, finom, megfelelő mennyiségű, a helytől tökéletes. Voltunk, és megyünk máskor is!

Vadászcsárda további értékelései

2022.04.17a párjával
Nem lehet ám csak úgy... telefonon lebeszéltük előre, igen, melyik nap, hánykor, és hát Budapestről késtünk húsz percet, de meg is jegyezték. Ilyen kis rakoncátlan voltam. Kaptunk egy asztalt az átjáróban, szóval a két helyiség közötti közlekedő kapunál, nem egy álomhely. De az egésznek nincs...
2019.10.08gyerekekkel
Zalaegerszegi nyaralásunk során látogattunk el ide, a Kis Balatonnál tett kirándulásunk után. Éhesek is voltunk, tetszett az étterem Csárda hangulata, gondoltuk megnézzük közelebbről is. Tiszta, rendezett volt kint és bent, az asztalok is tisztán fogadták a vendégeket. Még nem volt este, de már...
2019.09.19a párjával
Régóta csalogatott a hely, aztán egy alkalommal mikor láttunk helyet a parkolóban betértünk. A kiszolgálás nagyon lassú volt, az étel finom. A gyümölcsleves szépen tálalt, jóízű, bár a mi ízlésünknek túl édes. A belga meggysör fenomenális, pedig én nem szeretem a sört... Főételnek 2 személes...