adriatic: kis csalódás - Kilátó Borozó Zalakaros

kis csalódás

2018. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. március 19. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Párommal voltunk Zalakaroson , és mindenhol az étterem szórólapjával találkoztunk , felmentünk az étterem honlapjára , ott is triádákat zengtek róla , így betértünk egy ebédre .Iszonyú drága árakkal találtuk magunkat szembe . ( Némely étterem Pesten! olcsóbb .)1800-2500 Ft főétel , köret nélkül! Amin meglepődtünk , még télen sincs, téglaépület , csak egy sátor , amit igyekeznek melegíteni , de csak a hősugárzó alatt volt némi meleg .Megjelent a felszolgálólány , kértünk inni , rendeltünk ebédet , aztán elég jó sokat vártunk . A párom rántott szeletet kért , hasábbal , én őszibarackkal töltött sertéskarajt . Amikor a páromnak kihozták az ételt , az volt a furcsa , hogy téglalap alapú volt . Mondom neki , hogy ez nem karaj , hanem rántott sajt .Visszavittem , de úgy néztek rám , hogy benne volt , a hülyék mi vagyunk , nem ők , de kicserélték . Az enyémben az őszibarack nyomokban volt .A panír mindkettőn kemény volt . Végül az íze jó volt .Azért máshol ilyen esetben , egy kis kárpótlást fel szoktak ajánlani , itt nem történt ilyen .A lenti összegben sem leves , sem savanyúság nincs .

Ennyire tetszett: Átlagos
Ételek / Italok: Átlagos
Kiszolgálás: Gyenge
Ár / érték arány: Gyenge
Tisztaság: Kiváló

Fényképek:
kis csalódás - Kilátó Borozó Zalakaros

Az értékelést az Ittjártam.hu egy regisztrált felhasználója írta, és nem feltétlenül tükrözi az Ittjártam.hu véleményét.

Hasznos volt ez az értékelés?    Igen Nem

Szeretnéd követni adriatic felhasználót?    Igen

2018. március 23. - Kilátó Borozó válasza adriatic értékelésére:
Üdvözlöm!
Ott voltam az esetnél később meg is kérdeztem az asztalunknál,hogy minden rendben van-e. Egyszerüen elértette a pincér lány, hogy sertés vagy sajt.Nem gondoltunk semmi rosszra mert ilyen előfordul szó nélkül kicseréltük.A köreteket az étel ára tartalmazza!A töltött húsok sütése kicsit hosszabb idő.Ez nem tudjuk lerövidíten ha frissensültet kérnek.Minden barackos karajban egy fél barackot töltünk.A kandalló és a gáz fűtőfej is maximális fokozaton működött.Sajnos az építési szabályok miatt nem építhetünk.Nem éreztem úgy hogy kárpótlást kellett volna nyújtanunk mert készségesen helyrehoztuk az elértésből adódó tévedést. Viszont ha ilyen igény merült fel akkor a helyszínem jelezhette volna,ebben sem okoztunk volna csalódást.
Elsősorban kemencés ételekkel foglalkozunk ezeket az ételeket inkább kiegészítő jelleggel készítjük de a minőségére maximálisan odafigyelünk.
Tisztelettel:
Demény Zsolt
Demény Zsolt, tulajdonos
A választ a hely vezetőségének egy képviselője írta, és nem feltétlenül tükrözi az Ittjártam.hu véleményét.
Kilátó Borozó Zalakaros
Cím
8749 Zalakaros
Kilátó út 44.

Az étterem legutóbbi értékelései

2019. augusztus 31.
Barátságos kiszolgálás, finom bőséges adagok! Aki Zalakaroson jár feltétlen térjen be ide.

2019. június 30.
Zalakarosi pihenésünk idején nem hagynánk ki a Kilátó Borozót! Nagyon hangulatos hely, tökéletesen beleillik a tájba, a kisváros gyöngyszeme. Szakmáját szívvel-lélekkel végző tulajdonos és családja, közvetlen, ha a munkája lehetővé teszi, hogy pár pillanatot szusszanjon, szívesen osztja meg...

2019. május 5.
Nagyon finomak voltak az ételek! Kedves a kiszolgálás! Tiszta,kellemes hely és minden felújított.