Húsok a kemencéből

Kilátó Borozó ZalakarosKilátó Borozó Zalakaros a térképen

Kiváló 2023. novemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2023. november 18.
A Kilátó Borozó valójában egy kisvendéglő, amely a kemencés ételekről vált híressé és közkedveltté. Közvetlenül a kilátó lábánál helyezkedik el, innen is a névadás. A parkoló a bejárat mellett található.
Csodásan szép és nyugalmas erdei környezetben, fákkal körülvéve étkezhetünk itt, egy lépcsőzetes teraszos helyen, ahol vannak fedett részek is. Ha jól tudom, a téli időszakban zárva tartanak.
Már belépve érezni lehetett a finom sült húsok illatát, amelyek a kemencében sültek és igazán jól néztek ki a nagy tepsiben sorakozva. Sült oldalast és tarját kértünk dinsztelt káposztával, tepsis burgonyával (5200 Ft/ adag, körettel együtt), valamint gyros tálat (4050 Ft) tzatziki szósszal, hasábburgonyával. Az elviteles dobozokért 100-100 Ft-ot kellett fizetni darabonként. Egy kis üveges Cola 600 Ft-ba került. Szervizdíj nincs.
Nagyon gyorsan, pörgősen dolgoznak, mire a kilátót megnéztük, már el is készült az étel. A kemencés sültek kiválóak voltak, a húsok omlósak, nagyon finom a fűszerezés, igaz, az egész borsokat le kellett egyenként szemezni róla, mellőle, mert arra nem kellemes ráharapni. A gyros azonban csalódást keltett, középszerű volt. Azt mondanám, aki itt biztosra akar menni, az feltétlenül valamelyik kemencés húst próbálja ki, abban nem fog csalódni, volt csirkecomb is, nemcsak sertéshús. Egy adag tartár mártás +200 Ft volt.
Összességében nekem ez az élmény megért 5 pontot.
Kilátó Borozó Zalakaros - BelsőKilátó Borozó Zalakaros - Étel/italKilátó Borozó Zalakaros - Étel/italKilátó Borozó Zalakaros - Étel/italKilátó Borozó Zalakaros - Külső képKilátó Borozó Zalakaros - Külső képKilátó Borozó Zalakaros - Étel/italKilátó Borozó Zalakaros - Étel/italKilátó Borozó Zalakaros - BelsőKilátó Borozó Zalakaros - Egyéb

Kilátó Borozó további értékelései

2022.09.17a párjával
Rég volt már étteremben ilyen jó élményünk a kiszolgálást illetően, itt tudják, hogy mi az igazi vendéglátás. Ahogy beléptünk kedvesen, mosolyogva fogadtak bennünket, minden felszolgáló udvariasan köszönt még azok is, akik nem a mi asztalunkhoz érkeztek, csak elhaladtak mellettünk. Többször...
2022.08.23a párjával
Zalakaroson voltunk nyaralni, körbejártuk a környéket, így akadtunk a kilátóra. közvetlenül mellette van a Kilátó borozó, ahol már ránézésre is kiváló az étel. Gyorsan be is mentünk, már jött is a felszolgáló. Helyben, szemünk előtt, kemencében sütik a húsokat, a leveseket a konyháról hozzá....
2022.07.30a párjával
Ismerőseim ajánlására mentem el a kilátó étterembe. Nem bántam meg sőtt aki tud látogassa meg egyén eggy jó kemencés ételt. Teljesen mindegy mejiket választod, nem fogsz csalódni. Ja és az adag az hatalmas