Finom ételek, hangulatos helyen

Szent Kristóf Pincészet ZamárdiSzent Kristóf Pincészet Zamárdi a térképen

Kiváló 2018. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. október 28.
Ma felkerestük a Szt. Kristóf pince éttermét. Félve léptünk be, mert üres volt a helység, de a pincérek kedves, barátságos mosollyal fogadtak, előre köszöntek ez már bizalom gerjesztő volt. Így beültünk. Közben jött egy bórkóstoló biciklis csapat is, de ettől még gyorsan megérkezett az ebédünk is. Nagyon finom és szép ételeket kaptunk. A marhahús álom finom volt, hozzá a rosé bor tökéletes. Egyedüli hiányérzetünk a spenótos tésztaként meghirdetett kevéske garnírunggal kapcsolatban volt, vagyis a 6 db kis ravioli inkább csak díszítésnek hatott. Emiatt adok 4- est az ételekre, mert különben nagyon ízlett minden. Hangulatos kerthelyiséget alakítottak ki a pincészet mellett. Bár laikus vagyok a témában- de számomra egy igen nívós, komolyan felszerelt konyhába leshettem be. Mosdó egy külön konténerben van kialakítva- tiszta volt. Külön tetszett a helyszín, mert nem a nyári balatoni "turista attrakciók" környezetében van kialakítva a hely, hanem fent a szőlős-pincék között, eredeti helyen. Nincs sallang, és jó ízléssel van kialakítva.
3 főétel (2 marha, 1 csirke)
2 üditő, 1 víz
2 dl rosé
9000 Ft
Majdnem elfelejtettem, hogy kaptunk egy kis előételt is.
Ide szívesen jövünk vissza!
Szent Kristóf Pincészet Zamárdi - Étel/italSzent Kristóf Pincészet Zamárdi - Étel/italSzent Kristóf Pincészet Zamárdi - Étel/italSzent Kristóf Pincészet Zamárdi - Külső képSzent Kristóf Pincészet Zamárdi - Külső képSzent Kristóf Pincészet Zamárdi - Külső kép

Szent Kristóf Pincészet további értékelései

2013.10.16a párjával
Szeptember elején egy borkóstolással egybekötött vacsorát költöttünk el a pincészetben. Nagyon kellemes élmény volt az este, köszönhetően a nagyszerű (főként helyi gazdáktól származó) ételeknek, a finom boroknak, valamint a kedves és szívélyes kiszolgálásnak. Kellemes emlékekkel gazdagodtunk, jót...