Kerestük és megtaláltuk

Cuha Völgye Étterem ZircCuha Völgye Étterem Zirc a térképen

2018. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. július 24.
Amikor ebédlőhelyet kerestünk Zircen, ennek a vendéglőnek a neve beugrott, úgy emlékeztem, hogy több pozitív értékelés íródott róla, így ide tértünk be. A főúton egy gyógyszertár mellett találhatóak. Még a cím ismeretében is keresni kellett, mert a bejárat egyáltalán nem észrevehető. Ráadásul úgy nézett ki, mintha zárva lett volna. De az ajtón benyitva az asztalok többségénél elégedetten étkező embereket láttunk, úgyhogy megnyugodtam, mégiscsak jó helyen járunk.
Enyhe ételszag volt, s mivel az első részben csak kisebb, max. 4 személyes asztalok voltak, a belső részben foglaltunk helyet.
Az étlap elég hosszú, főleg magyaros ételek találhatóak rajta, helyi bakonyi specialitásokkal, átlagos, elfogadható árfekvésben, 2000 Ft alatti főételek is (köret nélkül!), és a gyerekek számára is voltak szimpatikus fogások.
A 2 fiatal pincérhölgy bár jóindulatú, de borzasztóan amatőr volt, látszott, hogy egyáltalán nincs a vérükben a vendéglátás, és kicsit nehéz felfogásúak voltak, nem tudom finomabban megfogalmazni. A főétel adagok tartalmasak, kiadósak.
Csirkemell mandulás bundában 3 szelet hús (1950), bakonyi fatányéros 4 féle hússal (2950 Ft), és a gyerekmenük közül is választottunk kettőt, rántott csirkemellet és rántott sajtot (1050 Ft). A köret sült krumpli mirelit. A köretet pluszban számolták fel a fogásokhoz, 500 Ft körüli tételek voltak. A vegyes friss saláta is tetszett, küllemre és összetételre is (950 Ft). Magyaros, házias savanyúságokat is kínálnak, kb. köretárban. Egy 0,5 l-es limonádé 800 Ft.
A desszertkínálat kizárólag palacsinta, viszont izgalmasabb töltelékek is vannak (meggyes-mákos, mogyorókrémes-kókuszos) 650-750 Ft/2 db.
Az ételekre kellett várni, de nem túl sokat.
Összességében nem volt rossz, de nem is kiemelkedő a konyha teljesítménye. Aki a nagy adagokat és a házias, vidéki ízeket szereti, és nem flancos helyre vágyik, annak ajánlom.
Cuha Völgye Étterem Zirc - Külső képCuha Völgye Étterem Zirc - Étlap/itallapCuha Völgye Étterem Zirc - Étlap/itallapCuha Völgye Étterem Zirc - Étlap/itallapCuha Völgye Étterem Zirc - Étlap/itallapCuha Völgye Étterem Zirc - BelsőCuha Völgye Étterem Zirc - BelsőCuha Völgye Étterem Zirc - Étel/italCuha Völgye Étterem Zirc - Étel/italCuha Völgye Étterem Zirc - Étel/italCuha Völgye Étterem Zirc - EgyébCuha Völgye Étterem Zirc - MosdóCuha Völgye Étterem Zirc - Étel/italCuha Völgye Étterem Zirc - Étlap/itallapCuha Völgye Étterem Zirc - Étlap/itallapCuha Völgye Étterem Zirc - BelsőCuha Völgye Étterem Zirc - Külső kép

Cuha Völgye Étterem további értékelései

2023.03.06a párjával
Véletlenül találtuk meg ezt a helyet. Zircen sétállgatva kerestünk egy éttermet ahol valamit ebédelhetünk. Nagyon jól választottunk. Rendkívűl finomak voltak az ételek. Személyzet kedves,mindent frissen kaptunk és gyorsan. Gratulállok!
2020.07.14barátokkal
A zirci apátság megtekintése után tértünk be az étterembe ebédelni. Kívülről-belülről retro kinézetű, de mivel a kirándulás előtt a neten utánanéztem jó helyet keresve, így tudtam, mi vár ránk. Kedves, mosolygós pincérnő fogadott bennünket. A megrendelt ételek finomak voltak. És külön...
2019.03.20barátokkal
2019.márciusában volt szerencsénk kipróbálni az étteremet egy 8 fős társasággal és 2 kutyussal. Fáradtak voltunk, hosszú túra állt mögöttünk és nagyon készségesen fogadtak minket. A vacsora és a kiszolgálás kifogástalan volt, kutyabarát hely, biztosan visszatérünk még és csak ajánlani tudom!