Hibátlan étterem a Zircen, a Bakonyban

Marietta Pizzéria, Étterem és Kávézó ZircMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc a térképen

Kiváló 2016. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 30.
Nagy várakozással ültünk ki az étterm teraszára, hiszen annyi jót olvastunk róla az ittjartam.hu oldalon. Gazdagnak tűnt az étlapja, pizzaválasztéka. Mivel nem foglaltunk asztalt, hát épp, hogy találtunk helyet, hiszen a tavasz végi vasárnap megtelt a terasz. Nem kellett csalódnunk az étteremben. A tulajdonos maga szolgált ki bennünket. Már szinte a honlapon kinéztük, hogy mit szertnénk enni. Hamar hozta a megrendelt ételeket, elegánsan tálalva, frissen, ropogósan. Kérésünkre elárulta a wifi kódot, melynek hallatát jót derültünk. A mellékhelyiségek tiszták, illatoznak a friss takarítástól. Feltétlenül látogassátok meg a helyet, ha zircen jártok. Mindenféle fizetőeszközt elfogadnak - többek között az AMEX kártyánkat is. Szerintem Zirc legjobb étterme.
Marietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - Étel/italMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - Étel/italMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - Étel/italMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - Étel/italMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - Külső képMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - Étel/italMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - Étel/italMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - Étel/italMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - Külső képMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - EgyébMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - EgyébMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - BelsőMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - BelsőMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - BelsőMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - BelsőMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc - Belső

Marietta Pizzéria, Étterem és Kávézó további értékelései

2022.02.19a párjával
2 éve véletlen során, ma már szándékosan választottuk ezt az éttermet. Nem csalódtunk. Az ételek gusztusosak és finomak, a kiszolgálás udvarias, barátságos. Csak az a fránya 200 km ne lenne köztünk. De még visszajövünk.
2018.08.13gyerekekkel
Érdemes volt az augusztusi melegben felmenni a domboldalban fekvő étterembe. Az étlap bőséges kínálatában számos "nem-szokványos" fogás is szerepel. Mi olaszos hangulatban pizzát és lasagne-t kértünk. Az italokból - sajnos - csak az alkoholmenteseket tudtuk tesztelni. Azokkal elégedettek voltunk....
2018.08.12a párjával
Párommal voltunk itt július elején. Az étterem nagyon tetszett nekünk, kint tudtunk leülni. A hely rendezett és tiszta volt. A kiszolgálás gyors volt és a felszolgálók is nagyon rendesek voltak. Az ételek nagyon finomak voltak. Párom narancsos kacsamellragut evett parmezánnal, ami nagyon ízlett...